- Anoniem12 mei 2018 om 16:38
Hee, ik ben een meisje vann14 en was vandaag met vrienden een tuinhuis aan het slopen. Maar toen bijna het hele huisje kapot was sloeg iemand met de hamer perongeluk op mijn sleutelbeen in plaats van op de plank. Nu is het blauw/rood en een beetje dik. Verder doet het erg pijn. Zelfs als ik er alleen overheen wrijf of als ik over een hobbel heen ga ik de auto voel ik de stekende pijn. En als mijn gordel erop zit doet het ook erg veel pijn. Wat kan ik het beste doen?
10 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 mei 2018 om 16:43Het beste is om daar toch mee naar de dokter te gaan.
ReagerenAnoniem12 mei 2018 om 16:52wat zou het kunnen zijn? Ik kan mijn arm nog wel omhoog doen doet wel pijn maar is mogelijk. En als ik loop dan voel ik ook pijn. Mijn voetbal wedstrijd vanavond kan ik denk ik niet spelen nu. Miss dat u een idee heeft met deze toevoegingen wat het kan zijn.
ReagerenJohn (moderator)
12 mei 2018 om 17:01Je sleutelbeen zou gebroken kunnen zijn…. Voetballen raad ik je in ieder geval af. Beter om naar de huisarstenpost te gaan.
ReagerenAnoniem12 mei 2018 om 17:04Hoe lang is voetballen onverstandig, want maandag staat er een trainingsdag op het programma en woensdag een wedstrijd. Misschien is het inderdaad handig naar de huisartsenpost te gaan. Maar aan een breuk van de sleutelbeen kunnen ze toch niks doen?
ReagerenJohn (moderator)
12 mei 2018 om 17:06dat hangt er vanaf….Als je sleutelbeen gebroken zou zijn, is dat minimaal 6 weken niet voetballen
ReagerenAnoniem12 mei 2018 om 17:07okey, maar verder kunnen ze niks doen toch aan een gebroken sleutelbeen? dat is toch een kwestie van rust.
ReagerenJohn (moderator)
12 mei 2018 om 17:24dat hangt er vanaf hoe de breuk is….
Reageren
Maar eerst maar eens naar de dokter om te kijken of het ueberhaupt gebroken isAnoniem12 mei 2018 om 19:16uitslag van de foto’s net gehad, het is inderdaad gebroken. Helemaal doormidden. Morgenochtend word ik geopereerd. Hieronder de foto.
ReagerenJohn (moderator)
13 mei 2018 om 01:14Heel veel beterschap
ReagerenAnoniem13 mei 2018 om 10:20dank u wel!!
Reageren