- Anoniem8 mei 2018 om 20:15
Hallo ik heb al een week last van hoofdpijn het begon met weinig slapen ik kon niet in slaap vallen het slapen gaat beter maar heb elke ag enorm hoofdpijn verstopte neus pijn aan me ogen en me oren zitten vast ik weet dat het klinkt als een verkoudheid maar zo voelt het niet. Ik heb zo’n hoofdpijn nu n brandend gevoel nu rechts boven. Wat kan het zijn?? Is hooikoorts mogelijk?
4 reactiesReagerenSe778 mei 2018 om 20:28kan van alles zijn…. heb je nekklachten? Drink je voldoende water? Slaap je voldoende? Heb je veel stress? Virusje? Zenuwklem?
wat zegt de dokter?
ReagerenAnoniem8 mei 2018 om 20:55Ben dit keer niet bij de huisarts geweest omdat ik vaker last had van hoofdpijn en dat zou door me nek komen. Maar dit keer heb ik enorme pijn recht boven op me hoofd en achter me oor en me oren zitten vast en me ogen branden heb tranen ik dacht zelf aan hooikoorts maar kan je daar ook hoofdpijn van hebben
ReagerenJohn (moderator)
8 mei 2018 om 23:55Die vraag kan ik zo helaas ook niet beantwoorden. Ga met de klachten naar de huisarts
ReagerenJohn (moderator)
9 mei 2018 om 00:06dat zou wel kunnen. Maar als de klachten aanhouden, zou ik toch even naar de huisarts gaan
Reageren