Zoeken Vraag het forum

bloeddruk, hoofdpijn linkerkant, bloedneus, pijn aan oog

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • has

Mijn bloeddruk gaat regelmatig omhoog en omlaag. Ik heb regelmatig opeens een bloedneus en gister hoestte ik bloed op. Ik heb ook hoofdpijn aan de linker kant van mijn hoofd en mijn oog doet ook erg pijn en gaat tranen. Waar zou dit op kunnen wijzen?

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen . De bloeddruk wisselt sowieso de hele dag door… Het bloeden kan door een zwak bloedvaatje in je neus/keelholte komen. Als je er vaker last van hebt, ga dan even naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren
    Catootje

Ik zou vooral denken aan de rol van voeding en tekorten aan diverse voedingsstoffen. Veel mensen eten teveel snelle suikers, wat ontregelend kan werken. Ook voedingsmiddelen die rijk zijn aan histamine en tyramine kunnen klachten geven. Tyramine werkt bloeddrukverhogend; histamine werkt onder andere op huid en slijmvliezen.

Verder dus tekorten aan diverse vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren. Op internet genoeg info hier over.

Reageren
Reageer op: bloeddruk, hoofdpijn linkerkant, bloedneus, pijn aan oog
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.