- has31 maart 2018 om 18:34
Mijn bloeddruk gaat regelmatig omhoog en omlaag. Ik heb regelmatig opeens een bloedneus en gister hoestte ik bloed op. Ik heb ook hoofdpijn aan de linker kant van mijn hoofd en mijn oog doet ook erg pijn en gaat tranen. Waar zou dit op kunnen wijzen?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 april 2018 om 00:14Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen . De bloeddruk wisselt sowieso de hele dag door… Het bloeden kan door een zwak bloedvaatje in je neus/keelholte komen. Als je er vaker last van hebt, ga dan even naar de huisarts en laat ernaar kijken
ReagerenCatootje1 april 2018 om 08:39Ik zou vooral denken aan de rol van voeding en tekorten aan diverse voedingsstoffen. Veel mensen eten teveel snelle suikers, wat ontregelend kan werken. Ook voedingsmiddelen die rijk zijn aan histamine en tyramine kunnen klachten geven. Tyramine werkt bloeddrukverhogend; histamine werkt onder andere op huid en slijmvliezen.
Verder dus tekorten aan diverse vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren. Op internet genoeg info hier over.
Reageren