- Rick26 september 2017 om 11:13
Hallo.
Ik heb al enkele maanden een harde gelijkmatige knobbel in mijn onderkaak maar voor de rest geen klachten eraan. De tandarts kon geen link vinden met mijn tanden. De huisarts wist ook niet wat het kon zijn dus heb ik komende week dinsdag een afspraak bij de KNO arts in het ziekenhuis.
Sinds vorige week heb ik nu een opgezwollen klier incl steken erin. Ook heb ik uitstralende pijn naar mijn oor. Bij het tandenpoetsen is mij 5 dagen geleden opgevallen dat ik een gat/kuil heb in mijn wang waar de oorspeekselklier zit. Ik ben gelijk naar het ziekenhuis gegaan omdat ik het niet vertrouwde en van iets ergs uitging. Daar werd mij verteld dat ik mij geen zorgen hoef te maken omdat dit bij sommige mensen zich zo kan uiten als de klier zich probeerd te reinigen. Heeft iemand ervaring met een kuil/gat in zijn wang? Ik vertrouw het niet! En tot komende dinsdag wachten duurt naar mijn beleving heel lang..
Alvast bedankt
Bijlagen:
1 reactieReagerenJohn (moderator)
26 september 2017 om 12:25Dat kan inderdaad de speekselklier zijn die zich reinigt. Geen reden tot paniek
Reageren