- Anoniem14 maart 2017 om 14:46
Vorige week dinsdag keek ik opzij en voelde ‘per ongeluk’ aan mijn hals aan de linkerkant (als je er voor zit). Ik dacht dat ik een kleine verdikking/iets voelde. Daarna voelde ik nog eens goed en concludeerde ik dat het een spier of klier was die ook zo ongeveer aan de andere kant voelde, maar aan deze kant net iets beter. Ik was toen gerustgesteld. Zondag voelde ik echter nog een keer en werd nu weer bezorgd omdat ik dacht dat ik wel een verdikking voelde. Ik moest goed voelen en dacht echt dat de ene kant wat ‘dikker’ was dan de andere kant. Ik ben maandagmorgen meteen naar de dokter gegaan. Hij ging achter me zitten en voelde aan mijn hals. Hij zei dat hij niks bijzonders voelde.
Ik was enigszins gerustgesteld maar nou denk ik weer, heeft hij wel goed genoeg gevoeld? Wel lang genoeg? Voelde hij wel op de plek waar ik wat dacht te voelen? Of was het hem anders wel opgevallen? Ik heb nog steeds geen rust. Wat moet ik er mee aan? Het lijkt wel of het in mijn hoofd is gaan zitten dat ik wel degelijk wat heb en ik kan de spanning niet loslaten.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 maart 2017 om 14:59Als er iets vreemds was geweest of een lymfeklier, dan had de huisarts dat wel ontdekt. Ik denk dat het een spier is die je voelt.
ReagerenAnoniem14 maart 2017 om 15:04Okee, bedankt voor je reactie. Ik durf gewoon niet meer aan mijn hals te zitten. Zou het tussen mijn oren zijn gaan zitten? Dus ik kan er gerust op zijn?
ReagerenJohn (moderator)
14 maart 2017 om 15:10Ja hoor. Niks om je druk over te maken
Reageren