- Maria10 januari 2017 om 19:42
Sinds 3 weken heb ik hele vreemde klachten. Ik krijg een zware, drukkende hoofdpijn vanuit mijn achterhoofd en lijkt dan door de rest van mijn hoofd te trekken. Tegerlijkertijd voel ik me onwel worden, bijna tegen het flauwvallen aan, mijn benen (thv boven de knie en onder de knie voelen als elektrisch geladen). En het maakt geen verschil of ik mezelf inspan of ontspan. Ook heb ik een raar beknepen gevoel op de borst (hartklachten zijn sowieso al uitgesloten en het lijken ook geen paniekaanvallen te zijn).
Mijn bloeddruk is perfect, andere standaard bloedonderzoeken ook. Dus wat kan dit zijn?
Dit belemmert mij ontzettend in mijn leven momenteel…3 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 januari 2017 om 19:46Maria10 januari 2017 om 20:09Tevens is mijn menstruatie ook al 3 maanden niet meer op gang gekomen (niet zwanger).
Reageren
En ben veel moe. Momenteel zit ik ook in de ziektewet, omdat ik met deze klachten ook niet kan werken. Ik heb al moeite met het thuis op de rit houden.Anoniem10 januari 2017 om 22:23Heb je veel stress op dit moment?
Reageren