- Anoniem19 oktober 2016 om 12:04
Hallo,
ik ben 22jaar oud en heb de laaste tijd vaak last van een stress, waarvan ik de oorzaak niet echt ken. Dit gaat vaak gepaard met hoofpijn. Wanneer ik bevoorbeeld een hele dag op school ben voel ik me helemaal uitgeput en heb ik een soort van angst over mij, een soort van gevoel dat ik niet helemaal in de realiteit ben waardoor ik me een beetje angstig/stressig voel. Heb ook gemerkt dat ik vaak een trillend ooglid heb en ook soms zeer aan mijn oogkas. Dis is niet de eerste keer, om de zoveel maanden heb ik zo een periode en daarna gaat het weg. Ik neem nu vitamines van omnivit, nu weet ik eigelijk niet of dit de oorzaak is.
6 reactiesReagerenAnoniem19 oktober 2016 om 12:15Als je gewoon en normaal eet, niet eens aangewezen gezond, dan heb je geen vitamine-pillen nodig. Een overschot aan vet-oplosbare vitamines kan een gezondheidsprobleem veroorzaken.
ReagerenAnoniem19 oktober 2016 om 13:33Ik bedoelde eigelijk niet dat ik em door die vitamines zo voel, ik bedoelde of een vitaminetekort de oorzaak kan zijn ?
ReagerenJohn (moderator)
19 oktober 2016 om 13:54Dat kan met een bloedonderzoek worden vastgesteld.
Ga dus met de klachten naar de huisarts en vraag om een bloedonderzoek naar je vitamines.Doe ook eens de test op
http://www.dokter.nl/index.php?option=com_hyperventilatietest
ReagerenAnoniem19 oktober 2016 om 15:16ik heb toch wel een 50 op deze test
ReagerenJohn (moderator)
19 oktober 2016 om 16:50Dat zou dan wel een deel van de klachten kunnen verklaren.
Ga naar een fysiotherapeut voor ademhalingsoefeningen.Kijk hier welke klachten er kunnen ontstaan door hyperventilatie. Stress en spanningen kunnen daar dan de oorzaak van zijn.
Reageren
http://hyperventilatiesymptomen.nl/klachten-symptomen.htmlSjamaan25 juni 2018 om 12:37Al eens bij stil gestaan dat het te maken kan hebben met hoogsensitief zijn? Snel overprikkeld raken in drukke ruimtes en het gevoel hebben alsof je energie wordt leeggezogen door andere aanwezigen. Bewuster omgaan met jezelf en je omgeving kan ook wonderen doen. Reiki zou misschien een eerste stap kunnen zijn?
Reageren