- Anoniem25 juni 2016 om 16:58
Hallo ik heb regelmatig “blackouts” dan sta ik zeg maar met mensen te praten, en ineens word ik duizelig en valt mijn gehoor weg en begint het langzaamaan zwart voor me ogen te worden tot dat ik er bij neerval. Vrienden helpen me dan om weer bij bewustzijn te komen als ze in de buurt zijn, en die geven aan dat ik dan lag te trillen en met me ogen aan het rollen was. Maar zelf weet ik niets ik voel ook geen pijn na de val terwijl me hoofd verschillende malen kapot was en onder het bloed zit vanwege de val. Ben verschillende malen bij de eerste hulp geweest maar daar kunnen ze niets vinden, mede omdat er een tijd tussen de blackout en het onderzoek zit. Ze vertellen me dat ik eigenlijk gelijk moet komen als ik zo’n blackout heb, maar dat gaat niet omdat ik vaak niet gelijk in staat ben om te gaan.
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 juni 2016 om 17:08Ga naar de huisarts en laat een bloedonderzoek doen en vraag om verwijzing voor de neuroloog.
ReagerenAnoniem27 juni 2016 om 07:40Mee eens, daar moet je even naar laten kijken.
Reageren