- Anoniem29 december 2013 om 16:03
Hoi,
Ik heb nu al twee keer meegemaakt dat ik eerst duizelig word dan zwart voor mijn ogen ga zien en dan schokken door mijn benen krijg.
Tijdens die schokken door mijn benen lijkt het een soort van of ik dans door de kamer en ik heb bij allebei de keren ook mijn hoofd gestoten. De eerste keer dat ik mijn hoofd stootte voelde ik dat daarna nog en bloedde het een beetje. De tweede keer kan ik me weinig van herinneren dat ik me stootte maar mijn vader hoorde een harde bonk en ik had verder geen pijn aan mijn hoofd.
Weet iemand misschien wat dit is of wat eraan te doen is?Linde
3 reactiesReagerenTandor129 december 2013 om 18:43Wat was je aan het doen voordat je duizelig en het zwart werd voor je ogen?
ReagerenAnoniem30 december 2013 om 20:06Ik zat op de bank en stond op. Maar het was niet dat ik te snel op maar gewoon in normaal tempo.
ReagerenTandor130 december 2013 om 20:46Dan nog kan het zijn dat je bloeddruk daalt op het moment dat je opstaat. Als je hier vaker last van hebt is het goed om toch even naar de huisarts te gaan en je bloeddruk te laten controleren.
Reageren