Zoeken Vraag het forum

Black outs

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Thomas

Hallo iedereen
    Ik hoop hier een oplossing of antwoord te vinden en geen negatieve commentaar te krijgen.
    Mij probleem is dat ik sinds een jaar of 2 last heb van blackouts als ik wat drink, vroeger had ïk dat nooit , toen kon ik een hele avond drinken en uitgaan zonder black outs.
    Het probleem is dat ik nu als ik wegga niet dronken/zat wordt, ik ben goed ik praat normaal gedraag mij normaal maar plots op de ene moment op de andere krijg ik een klop en weet ik niets meer en kunnen ze me bij wijze van spreken naar huis brengen…
    Ik voel dit ook niet aankomen , vroeger kwam je zat en wist je ik moet opletten nu gebeurd dat nie ik voel me nooit zat tot plots bam… veel vrienden hebben dat ook al gezegd je ben normaal en plots ben je helemaal van de kaart…
    Ook moet je niet denken dat dit na veel drinken is overkomt mij soms na 6 biertjes in korte tïjd… het is zodanig erg dat ik niet meer kan weggaan zonder dit te hebben dus blijf ik soms gewoon thuis om dit te voorkomen, ik ken niemand die hetzelvde ttegenkomt als ik , ik hoop via deze weg iemand te vinde die dit ook meemaakt en mij mss kan helpen? Dank bij voorbaat , gelieve serieze reactie’s ik wil graag weten wat er scheelt.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ik zou met die klachten toch naar de huisarts gaan. Het zou kunnen dat het iets met je bloedsuikerspiegel te maken heeft.

Reageren
Reageer op: Black outs
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.