Zoeken Vraag het forum

Cauda equina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo

Na een infiltratie voelde ik direct een verlamming van mn rechterbeen. Tegen ´s avonds had ik een sl’apend gevoel in beide benen en kon ik niet meer urineren of me ontlasten. Operatie hebben ze 5 d mee gewacht.
    Ik lig nu in het ziekenhuis met verblijfsonde, om de 2d lavement en voel mn genitaliën niet meer.
    Hoe lossen jullie het toiletbezoek op? Kan het gevoel terugkomen?
    Ik voel mn clitoris niet meer en de vulva ook niet. Hoe kan je dan nog vrijen?
    Hebben jullie tips voor me.
    Heb het zwaar

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar iets over te zeggen, niet wetende wat er precies is misgegaan….
    Even afwachten en de behandelend arts ernaar vragen.

Reageren
    Nadientje

Beste..,,

Kort geleden ben ik accuut geopereerd aan een hernia, wat a hieraf ook cauda syndroom bleek te zijn.
    Ik heb momenteel exact de meelde verschijnselen als jou. Ik ben inmiddels al 6 weken verder. Verdoofd gevoel schaamstreek maar vooral achter dus “anus” is nog behoorlijk . Vaginaal ook nog wel. Raak hier best bezorgd on omdat hier zo weinig over bekend is en alles wijst uit op het ” afwachten in hoeverre jw zenuwen zijn beschadigd nav de hetnia uitstulping. Kan ook met niemand in contact komen want ken weinig mensen om ervaringen mee te delen.
    Hoe is het nu met jou?
    Ik hoor graag hoe je er nu voor staat .

Groetjes Nadientje

Reageren
    Ina

Er is een speciaal forum Nadientje. Ga even googlen op cauda syndroom of kijk bij Dwarslaesie Organisatie Nederland. Sterkte.

Reageren
Reageer op: Cauda equina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.