- Jacintha26 februari 2016 om 10:28
Afgelopen maandag ben ik gevallen. Waarschijnlijk gestruikeld, maar ik weet niks meer van vlak voor en na de val. Pas vanaf dat ik op m’n werk aangekomen ben word alles weer een beetje helder.
Maandagmiddag naar de huisarts geweest omdat ik een fiks ei op m’n voorhoofd had, barstende koppijn, duizelig en misselijk was. Zij kwam met een lichte hersenschudding.
Vanaf maandag eind van de middag begonnen met overgeven en twee keer flauw gevallen. Maandagnacht ook nog een paar keer overgegeven. Dinsdag opnieuw drie keer out gegaan en ook weer gebraakt. Woensdag toch de huisarts nog een keer gebeld. Daar in de wachtkamer opnieuw out gegaan waarop de huisarts de ambulance heeft gebeld ivm verdenking SAB. In het ziekenhuis is een ct gemaakt waar geen bloeding op te zien was. Dus naar huis gestuurd. Inmiddels gaat het nog steeds niet goed. Ik heb moeite met praten, barstende koppijn, zodra ik ga zitten of staan ga ik out of bijna out. Enorm duizelig en nog steeds erg misselijk en braken. Ook zie ik dubbel, is mijn nystagmus heel erg toegenomen en ben ik bijna doof aan m’n rechter oor. Volgens de seh arts hoort dit allemaal bij een fikse hersenschudding, maar ik twijfel. Hadden de symptomen niet minder moeten worden inmiddels..?1 reactieReagerenJohn (moderator)
26 februari 2016 om 11:40Je hebt in ieder geval een flinke hersenschudding. Op een CT scan zou te zien zijn geweest als er sprake zou zijn geweest van een hersenkneuzing.
Reageren
Als de klachten blijven aanhouden na het weekend, ga dan terug naar de huisarts en vraag om een verwijzing naar de neuroloog.
Als de klachten erger gaan worden of je vertrouwt het echt niet meer, neem dan contact op met de huisartsenpost of de SEH.
Houdt er ook rekening mee dat je veel rust moet nemen. Dat is zeer belangrijk.