- Anoniem24 februari 2016 om 16:27
Heb al enige tijd last van tintelingen in voeten en af en toe in wijsvinger. Ook last van kuiten, wat lijkt op spieren die wat verkrampt zij en bij bewegen heb ik hier eigenlijk nauwelijks last van. B12 tekort en Diabetes of een ontstekingzouden de boosdoener kunnen zijn, dus ik ga zeker even naar de huisarts, al heb ik de tintelingen niet constant. Bijv qua benen en voeten nauwelijks of niet bij liggen
Hoop dat er iets uitkomt, en wellicht is het iets anders, maar ben wel benieuwd.
3 reactiesReagerenAnoniem24 februari 2016 om 19:04kan de wijsvinger triggeren ergens ad voorkant onder oksel, apart
ReagerenJohn (moderator)
24 februari 2016 om 19:12Dat is niet apart. Dat komt omdat je dan op een zenuw drukt die met je wijsvinger in verbinding staat
ReagerenAnoniem24 februari 2016 om 21:13Ok, gekke is dat ik er ook geen last van heb op momenten , tijdens zitten of lopen, etc., dan weer wel dan weer niet, en kan het zelfs triggeren vanuit een bultje rechts in nek, die ik voel bij aanspannen van die kant. Hoop dat dat een goed teken is , affijn morgen gaan we maar naar de huisarts
Reageren