Zoeken Vraag het forum

Schokken door hoofd met bewegende hoofdpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo, ik ben 2 maanden geleden een paar keer hard op mijn hoofd gevallen en heb sinds toen de eerste week niks kunnen doen door de bonsende hoofdpijn. Het voelde eerst als een druk op mijn hoofd maar later werden het schokken en een soort van vloeiende hoofdpijn. Als ik op mijn hoofdpijn focus ga ik de hele tijd van links naar rechts met mijn hoofd heel snel en voel ik dinge kraken in mn hoofd. Als ik wil dat mijn hoofdpijn een beetje weggaat moet ik drukken op de plek waar het vandaan komt en soms zachtsjes van links naar rechts gaan met mn hoofd en dan hoor ik het kraken. Ik heb nu na 2 maanden nauwelijks overdag meer last ervan (alleen soms schokken) en heb nu alleen als ik rust neem de hoofdpijn. Ik voel al 2 maanden mn tong ik mn mond heel goed (ook overdag) en ik heb veel druk op mn kaken. Het voel net als je je mond ver open hebt voor een tijdje ookal heb je je mond dicht. Ik heb het idee als ik met mn kaken beweeg en mn mond open doe het minder wordt. Mijn huisarts zei in het begin dat ik een lichte hersenschuddig had. Ik ben voorderest niet meer geweest omdat ik telkens het idee had dat het wel over zou gaan met voldoende rust maar het is toch steeds niet weg en het maakt me een beetje bang. Ik vraag me af wat ik heb. Mijn hoofdpijn zit meer in mn de punt van mn hoofd en daar moet ik ook altijd op drukken en als ik erop druk voel ik de druk/spanning stromen naar mn kaken en gaat het daar stromen.. In toen ik dat deed hoorde ik soort van belletjes kapot gaan in mn neus (en heel soms oor) en een beetje spanning wegstromen, als ik dat lang genoeg deed voelde ik alleen alles stromen in mn hoofd maar was het niet meer drukkend. Helaas blijven de schokken (ik hoor en voel het dan duidelijk kraken in mn hoofd), de kaakdruk en het tonggevoel (alsof je de hele tijd je tong opgerold hebt) en heb soms het gevoel alsof ik mn hoofd moet kraken (door cm te bewegen en dan komen er 10 krakelingetjes).

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat je er goed aan doet om toch met de klachten naar de huisarts te gaan.

Reageren
    Anoniem

Ja dat ga ik ook zeker doen zo snel mogelijk. Maar ik hoopte dat iemand misschien al een naam kon geven aan dit verschijnsel. Ik moet namelijk een weekend wachten voordat ik naar de huisarts kan.

Reageren
    John (moderator)

Het kunnen restverschijnselen zijn van een hersenschudding of eventueel een hersenkneuzing.

Reageren
    Gonny

waar zit zit de punt van je hoofd.

Reageren
Reageer op: Schokken door hoofd met bewegende hoofdpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.