Zoeken Vraag het forum

spastische bewegingen in nek

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi allemaal heb nu al 3 dagen last van spastische trekjes met me hoofd ineens naar achter of ik sta ineens abrubt op uit me bed beetje zo schrikbeweging en dan gaak weer liggen en dan is er ineens niks meer aan de hand dat heb ik eigelijk al een tijdje slaap ook slecht sinds weekje slik ik nu melatonine tabletjes ken iemand mij vertellen wat dit nou precies is maak me druk en overdag heb ik ook allemaal kleine kwaaltjes zoals tintelingen in linkerarm steekjes alsof me linkerhand een spelden kussentje is en spierpijn onder linker kaak hoop dat iemand me wijzer ken makem hierover.

2 reacties
    Reageren
    F

Hallo, ik heb het zelfde probleem. Ik laat dingen vallen in de ochtend en krijs steeds vaaker spastische trekjes in mijn nek. ik ben bang dat dit erger word en hoop hier een oplossing op te vinden

Reageren
    Catootje

@F, misschien eens advies vragen op natuurgeneeskundig gebied. bij veel klachten spelen het voedingspatroon, tekorten aan bepaalde voedingsstoffen en andere factoren een rol. In elk geval hebben veel mensen een tekort aan stoffen als magnesium, vitamine B en D en omega 3. En soms kunnen bepaalde aminozuren helpen, bij klachten die met het zenuwstelsel te maken hebben. Wat je voedingspatroon betreft, het beste zorgen voor complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels bij elk eetmoment. En stoffen als smaakversterker en kunstmatige zoetstoffen vermijden.

Reageren
Reageer op: spastische bewegingen in nek
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.