- Anoniem11 januari 2015 om 21:38
Beste mensen,
sinds enkele weken heb ik problemen met mijn gezondheid. Ik ben een jongen van 22 jaar en ben altijd gezond geweest.
Het begon allemaal naar een verhuizing. Ik verhuisde naar een kleine studio. In het huis heeft de eigenaar vijf studio’s gemaakt. Ik studeerde economie in Amsterdam en ging verhuizen. Ik was met haast op zoek naar nieuwe woonruimte en daarom was ik niet heel kritisch. Toen ik voor een goede prijs iets gevonden had, ben ik er even langs geweest en toen gelijk getekend. Toen ik er voor het eerst langs ging viel het me wel op dat het er een beetje benauwd rook. Ik dacht dat ik het wel een beetje kon laten luchten en dat het dan wel goed zou zijn.
Al na de eerste dag dat ik er sliep begon ik me raar te voelen. Ik zat niet lekker in mijn vel. Na een tijdje werd de huid op mijn gezicht er droog en ik zag er bleek uit. Ik had ontzettende dorst bij het wakker worden en mijn neus was volledig uitgedroogd. De huid in mijn neus was hard en er zaten twee pijnlijke bulten aan de binnenkant. Ik werd moe en sliep ontzettend veel, twaalf uur achter elkaar was geen probleem. Ik probeerde zo gezond mogelijk te eten, om de dag hard te lopen en veel dingen te blijven doen. Zo duurde het acht weken voort.