Zoeken Vraag het forum

Al een half jaar last van klachten hersenschudding

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi Allemaal,

Ongeveer een half jaar geleden ben ik gevallen op mijn hoofd en was 10 seconden buiten bewust zijn. De daarop volgende maand heb ik geen rust gehouden maar ben doorgegaan met dagelijks leven en dus maar over de klachten heen gezet. Dit heb ik dus een maand volgehouden en daarna ging het gewoon echt niet meer. Nu 6 maanden verder heb ik nog steeds er veel last. Klachten zijn voornamelijk: duizelig, heel warrig in me hoofd, vermoeidheid en soms hoofdpijn. Heeft iemand van jullie ervaring hiermee en weet iemand een goede behandeling? Ik heb namelijk niet meer het idee dat dit “vanzelf” over gaat!

Alvast bedankt!

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ben je na dat je gevallen bent ook niet bij een arts geweest?

Reageren
    Anoniem

Ja, huisart en neuroloog. Niks te zien op MRI.

Reageren
    John (moderator)

Okay.
    Bedrust was natuurlijk wel belangrijk geweest, maar daar schiet je nu natuurlijk ook niet mee op. Ik zou je toch willen adviseren om een verwijzing naar de neuroloog te vragen bij de huisarts.

Reageren
    1999

Hoi! Ik heb precies hetzelfde. Na een half jaar ook nog steeds klachten. Hou heeft u dit opgelost?

Reageren
Reageer op: Al een half jaar last van klachten hersenschudding
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.