- Anoniem6 december 2014 om 20:43
Gegroet, ik had vandaag tijdens tv kijken even een raar moment ik keek naar mijn telefoon en werd opeens heel duizelig, het was eigenlijk erger dan duizelig het voelde alsof je met je ogen dicht in de achtbaan zat gevoel, echt een extreem heftig gevoel was het en duurde niet langer dan een seconde of twee.
Maar had daarna nog wel een raar gevoel in mijn achterhoofd alsof ik een pet op had gevoel.
En verder gaat het ok maar leek ook alsof ik erg moe werd en soort van kracht verlies had in mijn handen.
Is dit voor mensen herkenbaar? heeft dit te maken of met slechte ogen of met het hart of met de hersenen? het zijn namelijk vage klachten.
Groet2 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 december 2014 om 21:00Ik denk dat je inderdaad even duizelig bent geweest door ofwel een snelle oogbeweging of een beweging met je hoofd. Dat kan wel eens voor komen.
Reageren
Je bloeddruk zou dit ook kunnen veroorzaken, maar dan zou je eigenlijk vaker last moeten hebben. Als het vaker voorkomt, ga dan naar je huisarts.Ton13 augustus 2017 om 16:20ik heb dit ook. Wat was het?
Reageren