- Anoniem30 november 2014 om 23:56
Heel lang geleden toen ik 11 of 12 was. (Nu 29) Heb ik mijn hoofd wel eens gestoten.
Ik glee namelijk uit in het zwembad door iemand die tegen mij op stootte.
En ik lande met mijn hoofd tegen de muur.
Mijn ervaring van dan moment zit nog altijd goed in mijn hoofd. Ik voelde namelijk een hele trilling door mijn lichaam gaan van top tot teen.
Ben er eigenlijk nooit mee naar de dokter gegaan!
Maar is dit dan soms de ervaring geweest van een hersenschudding.
Overigens geen problemen met mijn hersenen. Op mijn 17e bij een neuroloog geweest.
Heb namelijk al levens lang last van hoofdpijn. Maar dokter kon niets zien op de foto’s. Gooide het maar op migraine. Al is mijn ervaring daarvan weer dat als die mensen gaan slapen dat het over is. Bij mij wordt het alleen maar erger. Heb echt paracetamol nodig (soms 4 in een keer) Migraine pillen die ik kreeg werkte niet.
Overigens toen ik heel jong was. Dit kan ik me niet herinneren. Was ik ooit ook eens van een glijbaan van ongeveer 2 meter van de trap gevallen. Ik was ook daarbij op mijn hooft terecht gekomen. (Verhaal van mijn moeder) Had alleen een lichte hersenschudding. Verder niets.1 reactieReagerenAnoniem1 december 2014 om 00:14[quote]Gooide het maar op migraine. Al is mijn ervaring daarvan weer dat als die mensen gaan slapen dat het over is.[/quote] Dit gaat lang niet op voor alle mensen met migraine…….
Het is mogelijk dat je hoofdpijn klachten over kunt houden aan een verwaarloosde hersenschudding.
Reageren