Zoeken Vraag het forum

Gesuis&Geruis in hoofd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik heb al een 3 tal jaren een geruis in mijn hoofd na een vermoedelijke gehoorschade vanwege te luide muziek.Volgens de KNO is er niets aan de hand met mijn gehoor ,je moet er maar met leren leven kreeg ik steeds te horen.Na een helse periode probeer ik nu de aandoening te aanvaarden,zonder medicatie, wat uiteraard niet gemakkelijk is.
    Soms komt er bij het geruis een piep bij in beide oren maar deze verdwijnen dan weer .

Wat mij opgevallen is is dat wanneer ik mijn kaken opspan van mijn gezicht het geruis verergert in mijn hoofd tot ik weer ontspan.
    Soms vraag ik mij af of er ergens een zenuwbaan verplettert&beschadigt is…maar ik zou niet weten wie mij hierbij zou kunnen helpen om dit te onderzoeken.
    Zou er nog hoop zijn voor eventueel herstel….
    Groetjes
    kristof

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

De KNO arts is daar de aangewezen arts voor.

Vraag aan je huisarts een verwijzing voor een second opinion en ga indien mogelijk naar een KNO arts in een academisch ziekenhuis.

Reageren
Reageer op: Gesuis&Geruis in hoofd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.