- Anoniem21 oktober 2014 om 22:20
Een paar dagen geleden kreeg ik een MRI-scan van mijn hoofd. Tijdens een bepaalde frequentie die twee minuten duurde begonnen de spieren in me bovenrug, bij mijn ribbenkast, constant te bewegen. 2 minuten lang non-stop waarna de MRI een andere frequentie gebruikte was het weg. Ik ben benieuwd wat het geweest kan zijn. Weet iemand dit?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 oktober 2014 om 23:33Dat had je dus eigenlijk aan de radiologisch assistent moeten vragen.
Reageren
In principe kan het niet. Tenzij het resonantie is geweest door het geluid.Anoniem22 oktober 2014 om 16:15Ik heb het gevraagd aan de radiologisch assistent, hij zei: ja dat kan wel eens, maar meer kreeg ik ook niet horen dus vandaar dat ik het hier even post. Ik heb wel eens last van fasciculaties dus ik weet wat het is en hoe het voelt, ik word daar momenteel nog op onderzocht. Het gebeurde tijdens een bepaald geluid, dus frequentie. Resonantie zou wel een logische verklaring kunnen zijn, want op het moment dat die sequentie voorbij was, was het samentrekken van mijn spieren ook voorbij.
ReagerenJohn (moderator)
22 oktober 2014 om 16:47Dan kun je er vanuit gaan dat het inderdaad resonantie was. Er zijn wel meer mensen die daar “last” van hebben. Niet alleen met een MRI scan maar bijvoorbeeld ook dicht in de buurt van geluidsinstallatie’s of zelfs de autoradio als de bassen wat hoog staan.
Reageren