- Anoniem16 september 2014 om 15:05
Hallo,
Ik ben 5 weken geleden geopereerd aan een goed aardig gezwel op me rechterknie deze is dan ook pas na 12 jaar gevonden en verwijderd.
Vanaf de operatie heb ik gelijk per dag oxycodon 3 x10mg, 5 x 5mg, diclofinac 3 x 50mg en 3x 1000mg paracetamol, en nog zakjes tegen obstipatie en spuiten tegen trombose gehad en gebruikt.
Nadat ik nu al een week gestopt ben, voel ik mezelf heel depressief, wazig, zweten, last van me hersenen, keelpijn en hele erge vermoeidheid!
Komt dit door afkickverschijnselen of heb ik ook een griep te pakken?
Ik probeer zoveel mogelijk water te drinken om alle bactiereen uit me lichaam te krijgen en neem smoothies, yakult, vitamine pillen. En eet savonds gezond.
Hoor graag jullie mening, tips, want het word maar niet minder?
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 september 2014 om 15:08Ben je van de enen op de andere dag met de oxycodon gestopt?
ReagerenAnoniem16 september 2014 om 15:10John (moderator)
16 september 2014 om 15:38Dan zijn je klachten niet zo vreemd. Het zullen zeer waarschijnlijk ontwenningsverschijnselen zijn van de oxycodon. Omdat je ze niet zo heel lang hebt geslikt zal dit niet zo lang duren. Even doorbijten dus.
ReagerenAnoniem16 september 2014 om 15:53Als ik het had afgebouwd was dit het probleem niet geweest?
ben er inderdaad in een keer mee gestopt omdat ik het gevoel kreeg dat het verslavend werd!
In ieder bedankt voor u reacties !!
Is er nog iets waardoor het sneller over kan gaan?
ReagerenJohn (moderator)
16 september 2014 om 15:55Als je ze had afgebouwd, had je er veel minder last van gehad.
Reageren
Zorg dat je voldoende drinkt en eet iedere dag een stuk vers fruit.Anoniem16 september 2014 om 16:16Super bedankt
Reageren
Groetjes MaykelJohn (moderator)
16 september 2014 om 21:11Laat over een paar dagen even weten hoe het met je gaat.
Reageren
Succes en beterschap.Anoniem17 september 2014 om 03:35Zal ik zeker doen! Bedankt voor je belangstelling en advies tandor
Reageren