- Anoniem1 september 2014 om 19:52
Hallo allemaal.
Sinds kort doe ik kine voor mijn rug, heupen en achillespees. Alles is wel in orde aan het komen maar, soms moet ik dan op m’n buik liggen en duwt de kine met zijn vinger van mijn pees tot aan het achterstuk van mijn knie, een lijn door die zenuw. Dat deed verschrikkelijk veel pijn, hij heeft dit verscheidene keren gedaan. Nu de laatste tijd niet meer, maar vandaag heeft hij dan mijn heup losgemaakt en ook nog over die kuit gewreven, gewoon gewreven en dit deed zelfs al pijn… Nu ik ondertussen al terug ben, beetje gewandeld, gezeten, soms perongeluk eens tegen gekomen, dagelijkse dingen dus. Wel nu heb ik er nu dus nog steeds last van.. Ik dacht misschien dat ik er een zalf ofzo kan opdoen? Of een oefening om die trainen ofzo? Ik weet het echt niet, ook al je gewoon je kuit losmaakt doet die al pijn.. Kan iemand me helpen?
Mvg, ik2 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 september 2014 om 20:18Of je en welke zalf je zou kunnen gebruiken hangt af van wat er met de achillespees aan de hand is. Overleg het eens met de kine
ReagerenAnoniem2 september 2014 om 19:58Heey, ja mijn achillespees is beter aant gaan, dus het is echt mijn zenuw in mijn kuit.. Maar zal er eens over praten. Groetjes Ano
Reageren