- R.OY7 augustus 2014 om 19:48
Hallo,
Ik ben een jongen van 14 jaar en heb al een aantal maanden last van de volgende verschijnselen; vermoeidheid, fotofobie(lichtschuwheid), duizeligheid bij het snel bewegen en sinds kort een lichte druk in het hoofd. De lichtschuwheid word bij mij veroorzaakt door de zon als ik naar die richting kijk. Het valt me op dat als de zon fel schijnt dat mijn wangen automatisch mijn ogen een beetje willen afsluiten zodat ik er geen last van heb. Ik heb er minder last van als ik naar iets anders kijk maar alsnog heb ik er wel last van. Wat ik zo net al zei heb ik sinds eergisteren ook een lichte druk in mijn hoofd, het doet geen pijn maar voelt alsof het een beetje bonst van binnen. Ik heb het gevoel dat de vermoeidheid wordt veroorzaakt door de lichtschuwheid. Ik denk dat de duizeligheid is veroorzaakt door een klein skiongeval in februari (was niet ernstig hoor ik viel alleen achterover terwijl ik stilstond en een helm droeg)
Ik maak mij hier wel zorgen over
Herken jullie dit ook of hebben jullie adviezen?
Ik hoor het graag! 🙂Met vriendelijke groet,
Roy5 reactiesReagerenR.OY7 augustus 2014 om 19:57Oja ook niet te vergeten heb ik het gevoel alsof mijn hoofd zacht trilt als ik in de spiegel kijk
ReagerenJohn (moderator)
7 augustus 2014 om 22:52Misschien is het wel een goed idee om met de klachten naar je huisarts te gaan.
Reageren
Overigens:
[quote]als ik naar die richting kijk. Het valt me op dat als de zon fel schijnt dat mijn wangen automatisch mijn ogen een beetje willen afsluiten zodat ik er geen last van heb.[/quote]Dit is geen klacht. Dat is een normaal verschijnsel. Ogen samenknijpen als je naar fel licht kijkt.R.OY8 augustus 2014 om 09:45ja dat klopt alleen voorheen had ik dat nooit
ReagerenR.OY8 augustus 2014 om 13:13De druk in mijn hoofd is al weer verdwenen
ReagerenJohn (moderator)
8 augustus 2014 om 14:58Misschien toch goed om eens naar je huisarts te gaan met de klachten.
Reageren