- Voel me vaak moe.28 april 2012 om 14:29
Hallo.
sinds een paar maanden heb ik heel erg veel last van rare moeite in mijn hoofd. Ik kan wel gewoon normaal lopen rennen en andere dingen doen maar in mijn hoofd ben ik heel vaak moe en kan ik niet helder concentreren of denken. Soms word het echt teveel waardoor ik wel is bijna in slaap ga vallen, wat zou dit kunnen zijn?
8 reactiesReagerenTom2 mei 2012 om 08:41ddzs13 mei 2012 om 08:01Ik heb meestal afwisselende slaap tijden.
ReagerenKimmie17 mei 2012 om 12:09Dirk30 mei 2013 om 09:25Heb hetzelfde. Heel vervelend. Is deels door onregelmatige slaap en stress.
Eventueel mild kalmeermiddel halen bij de dokter, slaaptijden in acht houden (bijv 23.00-7.00 consequent volhouden) en 2-3x/week gaan joggen (of gewoon doorstappen..
Niet gaan slapen met een overladen maag en beter even een boek inkijken. Geen games en TV-programma’s desgevallend opnemen. Eet eventueel gezonder (vette vis zoals makreel, zalm, rolmops maar in kleine hoeveelheden per keer)Hou bovenstaande consequent(!) vol en na 3 weken is de kans groot dat je terug fris bent en je je afvraagt waarom je het niet eerder geprobeerd hebt.
3 weken lijken veel maar je went eraan en je gaat vrij snel de eerste verbeteringen merken. Maar volhouden en anders moet je maar terugdenken aan de toestand waarin je je bevond toen je op zoek ging op internet naar advies.
ReagerenSheila15 juni 2018 om 12:15Hoi daarkan iemand mij vertellen waarom ik altijd zo moe in mijn hoofd
ReagerenJohn (moderator)
15 juni 2018 om 12:51Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ga eens met de klachten naar de huisarts
ReagerenMan20 juni 2018 om 18:22ik ben altijd gestrest en mijn hoofd doet soms pijn en blijven na denken heel de dag
ReagerenJohn (moderator)
20 juni 2018 om 18:30Ga dan eens met die klachten naar de huisarts
Reageren