Zoeken Vraag het forum

Blackout en doorfunctioneren

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Tae Harte

Geachte lezer,

Mijn vrouw heeft de afgelopen week driemaal een ervaring meegemaakt die lijkt te wijzen op blackouts. Maar dan wel vreemde. Zij is 56, heeft een verantwoordelijke baan en moet vanuit een moeilijke bedrijfshuisvestingssituatie een organisatie van 90 personen leiden.

Eerste situatie:
    Mijn vrouw rijd in de auto en krijgt een telefoontje van één van haar medewerkers. Zij zet de auto langs de kant, staat de medewerker te woord, hangt op – en is vervolgens volkomen kwijt met wie ze heeft gesproken en waarover

Tweede situatie:
    Mijn vrouw leidt een vergadering, op een gegeven moment lijkt het voor haar net alsof ze wakker wordt, iedereen is aan het praten, maar niet met haar

Derde situatie:
    Een etentje bij ons thuis, gezellige discussie. ’s avonds in bed verteld ze mij dat ze achteraf merkte dat zij een deel van de discussie – waarin zij actief (en veel) meedeed – in het geheel niet gevolgd heeft. Zelf was ik op het moment dat ze beschrijft dat ze haar blackout had het toetje klaarmaken – enige tijd later, bij het natafelen, vraagt mijn vrouw of iemand een toetje wil. Zij gaf in bed aan dat zij van het serveren en eten van het toetje niets heeft ervaren.

Mijn vraag aan u is, wat zou er hier aan de hand kunnen zijn – en zijn er stappen die we moeten ondernemen, zo ja, welke?

Met vriendelijke groet,

Tae Harte

5 reacties
    Reageren
    Ibiza Cupra

Hallo,
    volgens mij is uw vrouw zwaar overwerkt. Hier is mijn verhaal.
    http://www.dokter.nl/forum/Hersenen-zenuwen/288387-vreemd-voelen.html
    VEEL rust en ontspannen zal haar zeker deugd doen.
    Succes met het herstel.

Reageren
    Emma

Ik denk precies hetzelfde. Overwerkt.

Reageren
    Joost

@Tae, en wat denk jij zelf? Of wat vindt jouw vrouw dat ze heeft?

Groet, Joost

Reageren
    Anoniem

schemertoestand

Reageren
    Anoniem

Overwerkt zou ik ook zeggen.
    Maar gezien de leeftijd. Als ze dingen gaat zien die er niet zijn, dan meteen alarm slaan.

Reageren
Reageer op: Blackout en doorfunctioneren
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.