Raar gevoel linkerzijde hoofd.

Hallo allemaal,

Sinds eind maart loop ik ook met deze klachten. De ene keer links, de andere keer aan de rechterkant van m’n gezicht. Eerste keren huisarts kwam er migraine sans aura uit. Dit was het dus niet. Na vele MRI’s/CT’s op de eerste hulp nachts, kwam daar geen levensbedreigende dingen uit.

Na een onderzoek van de KNO arts, gaf hij de diagnose BPPD, hyperventilatie en nekklachten aan. Ik word hier voor behandeld, maar na ieder bezoek aan de fysio word ik zieker en worden de druk en de tintelingen in de linkerkant van het gezicht erger. Onhandelbaar zelfs. Teruggegaan naar de huisarts die aangaf dat ik anti depressiva moet gaan slikken. Ik ben nu 3 maanden verder en het wordt steeds erger. Heeft iemand nog ideeën?

klachten: druk, dof, tintelend gevoel in met name linkerkant van het gezicht, oorsuizingen, soms enorm warm krijgen, druk achter Mn ogen, het gevoel alsof er lood in Mn oren licht, zwaar hoofd, soms duizelig.

Ik hoop dat iemand meer info kan geven.

Groet,

A

Reageer

Ja, neem eens een kijkje op sosstraling.nl Vergelijk jouw klachten met die van op de site. Mogelijk moet je in deze richting gaan zoeken.

Ook in de facebook groep "Straling en zo.." ga je een heleboel te weten komen over wat er nu speelt sinds maart.

Reageer

Hai Ann,

Je arts adviseert je niet zomaar om antidepressiva te gaan slikken,  wat waren de beweegredenen?

Heb je de laatste tijd veel last gehad van stress,  angsten,  prestatiedruk oid.?  vaak is er namelijk iets wat hyperventilatie / spanningen veroorzaakt maar dat hoeft niet perse. Waar denk jij zelf dat het door komt?

Ter info: medicatie is niet altijd de weg naar Rome, probeer ook naar andere mogelijkheden te kijken.

Sterkte en succes

Reageer

Heb dat in 2019 ook gehad precies zo als jij paar keer mri en ct scans gehad vernauwing nekwervels. Ook BPPD en hyperventilatie (door de angst). raar trekkend gevoel in en om het oor. Nu de laatste weken weer aan de linkerkant. Naar fysio en veel ademhalingsoefeningen. Blijft toch onzeker gevoel!!

Reageer

Bjorn, heel herkenbaar. Heb dezelfde klachten na diverse burnouts.

Wat de rust bij mij bevorderd is een paar keer per dag naar een ontspannings meditatie luisteren met koptelefoon.

Probeer dingen te doen met regelmatige pauzes. Althans dat probeer ik met mijn  68 jaar ook.

Omdat ik jaren op "de vlucht" ben geweest voor de klachten, gebeurt het snel weer dat je jezelf opjaagd in hetgeen je aan het doen bent.

Pas op voor die valkuil.

Voor de rest, probeer vriend te worden met je klachten. Vechten helpt niet. Pluk de dag.

Reageer
Reageer op: Raar gevoel linkerzijde hoofd.
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief