Zoeken Vraag het forum

Zweverig gevoel/duizelig bij inslapen/ ANTWOORD AUB!!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • SL.

Hallo allemaal,
    Ik ben de laatste 2 maanden nogal duizelig zweverig gevoel, dag in dag uit, vanaf ik opsta tot savonds laat, ik weet niet wat het is.. Het is niet duizelig maar eerder zweeverig, aan wat kan dit liggen en heeft dit iemand al eens voorgehad?
    Ik heb ook soms last van paniekaanvallen, een keer heel erg.
    qua duizeligheid varieert het van dag tot dag, soms ben ik afwezig en oel ik me zweverig, en soms denk ik dat ik het gewoon niet ben dat mijn lichaam bestuurt.
    Andere klachten zijn: hartkloppingen, verschillende grote puppilen, trillingen in hoofd, spiren die paar keer achter elkaar snel samentrekken.
    Ik ben 16 jaar en he b al alles geprobeert om het te laten stoppen maar niets helpt..
    WEET IEMAND WAT DIT IS? HELP ME AUB!

8 reacties
    Reageren
    SL.

Oja ook dit heb ik:
    – Duizeligheid bij inslapen, net dat ik in een achtbaan zit.
    – Denken dat ik dom geworden ben
    – Mensen niet kunnen plaatsen. Of hun verhaal, relatie met mij niet meer weten. Bijvoorbeeld collega’s van een andere locatie waar ik een keer mee gewerkt heb.
    – Drukkend in mijn hoofd. Alsof er een zak zand op mijn hoofd ligt.
    – Niet kunnen focussen. Alles zien als 1 wazig geheel. Ik zie het wel, maar kan de dingen niet los van elkaar zien. Bijvoorbeeld. Kussen met stipjes zie ik niet zoals het is. Ogen weten niet waar ze heen moeten.
    – Evenwichtstoornissen. Vaak misstappen.
    – Trillerig. Altijd, maar komt soms opeens heviger opzetten. Wordt dan slap, evenwicht klopt niet meer, bibberig en onhandig met spullen vasthouden en praten.
    – Teveel indrukken kan mijn hoofd niet verwerken.
    – Als iemand wat tegen me verteld kan ik niet focussen op wat ze vertellen, echt luisteren.
    – Kan mensen niet meer aankijken zoals het hoort. Omdat ik niet kan focussen.
    – Vergeet dingen snel.
    – Kan dingen niet terughalen. Bv iemand verteld me iets wat ik vorige week heb gezegd maar weet het zelf niet meer. Herken mensen, maar weet niet waarvan.
    – gedachten worden tijdens het nadenken opeens leeg. Kan dan even niet meer nadenken.

Reageren
    Jantine

Volgens mij ben je misschien wel gewoon heel erg moe. Ik herken deze klachten als ikzelf lange tijd te hard gewerkt heb. Misschien gebruik je drugs of drink je in het weekeinde vaak alcohol, dat werkt namelijk heel sterk in je nadeel en is heel erg slecht voor vermoeidheid. Eet en drink je wel gezond, en sport je wel regelmatig?

Reageren
    SL.

Ja hoor, ik heb 4 maanden geleden gestopt met roken en wiet smoren.
    Ik heb wel een beetje ondergewicht 🙁
    Maar ik heb het zweverig gevoel ook als ik niet gedronken heb of goed geslapen heb…
    Nu heb ik ook nog iet raars meegemaakt vannacht, ik stond op wou in bad gaan, keek in de spiegel en had veel moedervlekken bij gekregen!
    Wat heeft dit toch allemaal te betekenen?

Reageren
    Nienke

Moedervlekken groeien niet in één nacht, dus deze vlekken in het gezicht zijn vast iets anders.

Reageren
    Anoniem

WAT ZOU JE DENKEN VAN HYPERVENTILATIE HEEL HERKENBARE KLACHTEN VOOR MIJ….ZENUWEN DUS….. GROETJES ANNE

Reageren
    Pieter

Bezoekje aan de huisarts

Reageren
    Mevrouw Anne

Beste,

heb je na al de jaren een verklaring gekregen hiervoor want ik heb exact dezelfde symptomen als jij op dit moment en dokters geraken er maar niet over uit.

groetjes

Reageren
    Marlon

Ik heb precies het zelfde sterker nog ik lig nu in bed weer te googelen op iets wat het kan zijn ik lig met en gevoel alsof ik elk moment duizelig kan worden, wat hij zij over afwezig voelen en dan hartkloppingen komt mijn ook vaak voor, ik zit hier al maanden mee en doktoren zeggen dat ze niks kunnen zien TOP er is wel echt iets maar wat weet niemand

Reageren
Reageer op: Zweverig gevoel/duizelig bij inslapen/ ANTWOORD AUB!!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.