- SL.23 juni 2011 om 20:26
Hallo allemaal,
Ik ben de laatste 2 maanden nogal duizelig zweverig gevoel, dag in dag uit, vanaf ik opsta tot savonds laat, ik weet niet wat het is.. Het is niet duizelig maar eerder zweeverig, aan wat kan dit liggen en heeft dit iemand al eens voorgehad?
Ik heb ook soms last van paniekaanvallen, een keer heel erg.
qua duizeligheid varieert het van dag tot dag, soms ben ik afwezig en oel ik me zweverig, en soms denk ik dat ik het gewoon niet ben dat mijn lichaam bestuurt.
Andere klachten zijn: hartkloppingen, verschillende grote puppilen, trillingen in hoofd, spiren die paar keer achter elkaar snel samentrekken.
Ik ben 16 jaar en he b al alles geprobeert om het te laten stoppen maar niets helpt..
WEET IEMAND WAT DIT IS? HELP ME AUB!8 reactiesReagerenSL.23 juni 2011 om 20:29Oja ook dit heb ik:
Reageren
– Duizeligheid bij inslapen, net dat ik in een achtbaan zit.
– Denken dat ik dom geworden ben
– Mensen niet kunnen plaatsen. Of hun verhaal, relatie met mij niet meer weten. Bijvoorbeeld collega’s van een andere locatie waar ik een keer mee gewerkt heb.
– Drukkend in mijn hoofd. Alsof er een zak zand op mijn hoofd ligt.
– Niet kunnen focussen. Alles zien als 1 wazig geheel. Ik zie het wel, maar kan de dingen niet los van elkaar zien. Bijvoorbeeld. Kussen met stipjes zie ik niet zoals het is. Ogen weten niet waar ze heen moeten.
– Evenwichtstoornissen. Vaak misstappen.
– Trillerig. Altijd, maar komt soms opeens heviger opzetten. Wordt dan slap, evenwicht klopt niet meer, bibberig en onhandig met spullen vasthouden en praten.
– Teveel indrukken kan mijn hoofd niet verwerken.
– Als iemand wat tegen me verteld kan ik niet focussen op wat ze vertellen, echt luisteren.
– Kan mensen niet meer aankijken zoals het hoort. Omdat ik niet kan focussen.
– Vergeet dingen snel.
– Kan dingen niet terughalen. Bv iemand verteld me iets wat ik vorige week heb gezegd maar weet het zelf niet meer. Herken mensen, maar weet niet waarvan.
– gedachten worden tijdens het nadenken opeens leeg. Kan dan even niet meer nadenken.Jantine23 juni 2011 om 22:46Volgens mij ben je misschien wel gewoon heel erg moe. Ik herken deze klachten als ikzelf lange tijd te hard gewerkt heb. Misschien gebruik je drugs of drink je in het weekeinde vaak alcohol, dat werkt namelijk heel sterk in je nadeel en is heel erg slecht voor vermoeidheid. Eet en drink je wel gezond, en sport je wel regelmatig?
ReagerenSL.24 juni 2011 om 09:23Ja hoor, ik heb 4 maanden geleden gestopt met roken en wiet smoren.
Reageren
Ik heb wel een beetje ondergewicht 🙁
Maar ik heb het zweverig gevoel ook als ik niet gedronken heb of goed geslapen heb…
Nu heb ik ook nog iet raars meegemaakt vannacht, ik stond op wou in bad gaan, keek in de spiegel en had veel moedervlekken bij gekregen!
Wat heeft dit toch allemaal te betekenen?Nienke25 juni 2011 om 18:09Moedervlekken groeien niet in één nacht, dus deze vlekken in het gezicht zijn vast iets anders.
ReagerenAnoniem29 april 2014 om 09:13WAT ZOU JE DENKEN VAN HYPERVENTILATIE HEEL HERKENBARE KLACHTEN VOOR MIJ….ZENUWEN DUS….. GROETJES ANNE
ReagerenPieter14 juni 2018 om 12:18Bezoekje aan de huisarts
ReagerenMevrouw Anne13 juli 2021 om 19:03Beste,
heb je na al de jaren een verklaring gekregen hiervoor want ik heb exact dezelfde symptomen als jij op dit moment en dokters geraken er maar niet over uit.
groetjes
ReagerenMarlon23 april 2023 om 01:16Ik heb precies het zelfde sterker nog ik lig nu in bed weer te googelen op iets wat het kan zijn ik lig met en gevoel alsof ik elk moment duizelig kan worden, wat hij zij over afwezig voelen en dan hartkloppingen komt mijn ook vaak voor, ik zit hier al maanden mee en doktoren zeggen dat ze niks kunnen zien TOP er is wel echt iets maar wat weet niemand
Reageren