Zoeken Vraag het forum

Bang voor hersentumor

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Dre58

Hallo,

Ik ben een vrouw van 26 jaar oud. Sinds een aantal jaar heb ik regelmatig last van hoofdpijn. Ik merk het vooral op als mijn werkweek op maandag weer begint. Dan krijg ik in de loop van de dag hoofdpijn en blijft dan vaak hangen tot dinsdagavond. Hierbij heb ik ook druk boven mijn ogen. Mijn beroep is leerkracht en ik werk van maandag tot en met woensdag.
    In april heb ik een mri laten maken bij een particulier bedrijf, omdat ik mezelf zo gek maakte dat ik eventueel een hersentumor zou hebben.
    De huisarts heeft al meerdere keren neurologisch onderzoek gedaan en zegt dat dit allemaal goed is.

Waarom begint deze hoofdpijn gedurende de dag op mijn werk? Ik drink genoeg.

Ik leef in angst hierdoor.. ik heb het idee dat na de komst van ons eerste kindje het allemaal erger is geworden. De hoofdpijn etc. Hij is nu 15 maanden oud.

2 reacties
    Reageren
    Peter (huisarts)

Meest voorkomende oorzaak , als het optreedt tijdens het (drukke..?) werk , is een spierspanningshoofdpijn. Heb je al eens overlegd met een fysiotherapeut om te kijken wat er aan behandelmogelijkheden is tav houding, nek, rug en de spierspanning?

Reageren
    Dre58

Hallo,

Ik ben al eens bij de fysio geweest. Daar ook aangegeven dat het erger wordt als ik weer moet werken.
    Soms lijkt het ook alsof er een trekkend gevoel zit boven mijn oor (een horizontale lijn). En dan richting mijn slaap en oog.
    Daarnaast heb ik ook een andere klacht: dubbelzien in het donker. Vooral witte letters op donkere achtergrond. Van ver weg is dit erger als van dichtbij. Dit is zowel aanwezig als ik een oog sluit en als ik beide ogen open heb

Reageren
Reageer op: Bang voor hersentumor
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.