Zoeken Vraag het forum

Tintelingen & trekkingen voorhoofd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Desiree

Hallo!

Ik loop al een tijdje met klachten na een stressvolle periode.

Mijn voorhoofd tintelt de hele tijd en soms fronst mijn voorhoofd uit zichzelf, zonder dat ik daar invloed op heb of het kan verhelpen. Heel vreemd gevoel. Alsof mijn gezicht bezorgd wil kijken terwijl dat niet match met de situatie.

Ook ben ik soms even licht in m’n hoofd of zijn m’n ogen extra gevoelig voor fel licht.

Daarnaast heb ik ook regelmatig hartsoverslagen in rust, tijdens het eten of praten.

Zijn dit allemaal nog stress gerelateerde symptomen of kan het ergens anders een indicatie van zijn?

Bloedonderzoek & oogonderzoek waren allemaal goed.

Het geen wat me het meest irriteert is m’n voorhoofd.

Hartoverslagen zullen wel gerelateerd zijn aan verkeerde ademhaling. Ik hou soms onbewust m’n adem in waarna een overslag volgt.

Groetjes!

4 reacties
    Reageren
    Pieter

Voelt het aan alsof er miertjes onder de huid kruipen? Hier ook inderdaad het gevoel alsof de huid boven mijn linkeroog naar beneden getrokken wordt. Een soort verkramping binnenin.

Reageren
    Desiree

Ja, zo voelt het! Heel naar gevoel

Reageren
    K

@desiree is hier inmiddels al wat over bekend?? Ik ervaar hetzelfde…

Reageren
    Desiree

@K,

nee nog niets. Al bij de fysio geweest en de dokter.
    de dokter weet zich geen raad… hij heeft overlegt met een neuroloog en die weet het zo ook niet.

het is nu wel soms een dagje weg, maar komt vooral in de avond opzetten tijdens etenstijd.

Reageren
Reageer op: Tintelingen & trekkingen voorhoofd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.