Heftige bijwerkingen na Pfizer vaccinatie

  • #46

    Sinds 3de prik hoofdpijn, bij druk moeten zetten bvb hoesten of niezen en linker bovenarm voelt voos aan,nu al meer dan 3 maanden,als ik een nacht geslapen heb is de hoofdpijn minder maar in de loop van de dag begint het weer,let wel enkel bij druk zetten.

    Reageer
    #47

    Meteen na de 2e prik verdoofd en tintelend gevoel in mijn linkerarm en aan de linkerkant van mijn gezicht. Snel contact gezocht met de huisarts die het afdeed als een paniek aanval. De volgende dag kon ik praktisch niet meer functioneren doordat is zo extreem duizelig was. Dit heeft heel lang aangehouden. Heel beangstigend. Uiteindelijk na aandringen bij de HA een verwijzing voor een CT-scan van mijn hoofd. Daar was gelukkig niets te zien. De duizeligheid is gelukkig wel maar de pijnlijke ledematen zijn gebleven. Ook voor mij noooooiiiitttt meer een booster of wat dan ook!! Voor de goede orde. Ik was altijd heel fit, en loop marathons. Ik moest na dit alles weer helemaal opnieuw beginnen. Totaal geen energie meer. Schandalig dat dit zo maar kon gebeuren en dat er nog steeds gevaccineerd wordt tegen Covid!

    Reageer
    #48

    Ik heb mijn eerste booster gehad in december en sindsdien hevige pijn in armen en schouders.In begin maart de tweede booster gehad.De pijn in mijn lichaam is vreselijk.Vooral s nachts in bed.Draaien en opstaan gaat vanwege de pijn moeizaam.Wat nu ?

    Reageer
    #49

    Naar de huisarts gaan?

    Reageer
    #50

    Sinds een half jaar klachten, gekregen na de booster. De artsen hebben tot nu toe niets gevonden en ik heb al vele onderzoeken gehad. Het is begonnen met slokdarmklachten. Drie dagen na de booster. Eerst wilde het eten niet zakken en daarna is het overgegaan in een kramp. Ook kramp in de borst vooral 's nachts. Nu klachten vooral bij inspanning en een lege maag. Geen conditie.

    Reageer
    #51

    3 weken na de tweede vaccinatie met Pfizer vaker plassen dan normaal.
    Daarna ineens ook grotere hoeveelheden plassen dan normaal.
    Nu minder gevoel over de blaas (bijna geen plasdrang voelen) en sins anderhalve maand pijn in linker bekken en binnenkant rechter bovenbeen.

    Wie herkend hier iets in of dit met het vaccineren te maken kan hebben?

    Reageer
    #52

    Ik denk niet dat het iets met de vaccinatie te maken heeft. Laat je urine bij de huisarts controleren op een urineweginfectie

    Reageer
    #53

    Urine is gecontroleerd geen hematurie en geen infectie.

    Reageer
    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #54

    Ik denk dat er toch een andere oorzaak moet zijn dan de vaccinatie. Vraag een verwijzing voor de uroloog

    Reageer
    #55

    Klachten 1 week na 2de boosterprik
    ernstige maag en darmklachten. eerste week 6 kg afgevallen . branderige jeuk . haaruitval .
    nu, na 3 maanden eindelijk een maag/darm onderzoek . als daar niets uit komt , verfmoed ik dat het door de 2de booster prik komt

    Ik ben 80 jaar en nog nooit ziek geweest.
    hoe kan ik weer gezond worden ???

    Reageer
    #56

    Ik heb 2 prikken gehad en helemaal niets aan de hand. Heel me familie niks haha

    Reageer
    #57

    Je kan ook geinfecteerd zijn geweest net voor je de prik kreeg. Dan heb je zeer waarschijnlijk gewoon corona gehad. Mijn vader had dat ook na de booster maar ik had corona en heb hem aangestoken en ook me hamsters helaas die stierven.

    Reageer
    #58

    Hersenschade niet te zien op mri. 1ste dag na spuit kon ik niet meer stappen dan ernstige bewegingsstoornissen. Zwellingen over heel lichaam. Niemand weet wat het is. Schedelpijn. Je hoort mij herdenen sissen in mijn hoofd. Neurologen in belgie trekken zich terug. Stappen is een ramp hoofdschudden. Kan alleen niet meer uit bed kan me zelfs niet meer draaien.

    Reageer
    #59

    ik heb polyneuropatie in beide benen. Toevallig onstaan na 2e prik. Is sindsdien niet meer weggegaan. Toeval of niet? Ben radeloos.

    Reageer
    #60

    Vorig jaar vaccinatie Pfizer en booster Moderna gehad. In het begin nergens last van gehad, tot eind maart dit jaar.
    Toen begon de misselijkheid braakneigingen en doodmoe.
    2 weken volledig thuis geweest (ik ben rijinstructeur) bij de huisarts geweest door verwezen naar MDL arts en Di√ętiste...later naar de obesitas Kliniek (maagverkleining 10 jaar geleden) en verder maagonderzoek darmonderzoek en slikfoto gemaakt alles was prima in orde, nu nog steeds moe en soms het gevoel van beestjes onder de huid over het hele lichaam braakneigingen zijn van de een op andere dag zo goed als verdwenen.
    Maar niemand kan mij vertellen wat het is of kan zijn geweest.

    Misschien iemand hier die het ook heeft?

    Reageer
Reageer op: Heftige bijwerkingen na Pfizer vaccinatie
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief