- Janet3 februari 2019 om 07:32
Hallo al enkele jaren heb ik allemaal vage klachten. Erg moe tintelingen handen benen hoofd, ook over de dag slechter zien en regelmatig onstekingen oor of wondjes die gaan ontsteken. In het hoofd ook trillen en ook hoofd zelf schud. Ogen ook trillen. Rechts onder buik ook pijn. Kan vaak niet op zij liggen.
Bij neuroloog geweest. Mri gehad. Atrose en stenose nek. Heb ook vaak gevoel door been te zakken en dronken ben als ik loop. Paar x urine verloren zonder dat im het voelde.
Boven linkerbeen ook gevoel zenuw bekneld te zijn. Nu ruim een week ook steeds misselijk witte tot gele ontlasting en minder eetlust. Zijn dit alleen maar stenose klachten of zou er meer aan de hand kunnen zijn.2 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 februari 2019 om 20:14Moeilijk om daar zo iets over te zeggen… bespreek het met je arts
ReagerenCatootje4 februari 2019 om 17:31Ik zou kijken naar de rol van voedingspatroon, tekorten aan voedingsstoffen. En wellicht dat osteopathie kan helpen bij beknellingen. Eventueel medicijngebruik zorgt voor verliezen aan vitaminen en mineralen.
Reageren