- liekele21 juli 2018 om 23:44
Hoi
Sinds een tijdje heb ik last van vlekken en het gevoel dat ik flauwval na het op staan. Dus bijv. Als ik s’ochtends wakker word en uit bed ga of dat ik op de bank zit en even naar de keuken loop. Als ik dan weer zit is heg na een paar secondes al over of als ik doorloop ook naar een paar secondes. Ik zit nu nog op de middelbare school en maak me hier zorgen over! Ik weet zeker dat het beeld wat ik voor me ogen dan zie net is alsof ik flauwval omdat ik dat beeld heb gezien toen ik flauwvalde op school. Wie kan mij helpen wat het is en wat ik er tegen kan doen?4 reactiesReagerenKyra22 juli 2018 om 00:55Wss heb je een lage bloeddruk , wat ook veroorzaakt kan worden door de puberteit ! Het is vervelend maar onschuldig , probeer dropjes mee te nemen , als je t voelt aankomen een dropje eten !
Bloed je hevig tijdens je menstruatie ? Dan zou je nog aan bloedarmoede etc kunnen denken
ReagerenJohn (moderator)
22 juli 2018 om 01:28Als je iets te te snel opstaat, kan je bloeddruk heel even zakken en de klachten veroorzaken
Reagerenliekele22 juli 2018 om 12:01Dankje wel voor je reactie!
Ik bloed voor mijn gevoel niet hevig tijdens mijn menstruatie. Daarnaast voel ik het niet aankomen. Het is zo dat soms als ik opsta heb ik er last van en de andere keer niet het is heel verschillend.
ReagerenJohn (moderator)
22 juli 2018 om 12:26Ga dan eens naar de huisarts met de klachten
Reageren