- kitty28 mei 2018 om 19:35
Hallo dokter,
Door een zwaar auto ongeluk heb ik een niet aangeboren hersenletsel opgelopen. Maar op MRI niet zichtbaar… Mijn ruggenmerg en nekwervels C5 T/m C8 zijn ook beschadigd daardoor zenuwuitval beide armen en handen.
Ik heb nu brieven van de radioloog opgevraagd, die schrijft cave dura (harde hersenvlies) defect, epidurale bloeding kan niet worden uitgesloten!!!, en veelal vragen als, TRAUMA?????? De neurologen zeiden me er niets over, het was in orde met mijn hoofd….absoluut niet zoals ik al 10 jaar weet!!
Een deskundige (geen arts) heeft via qeeg vele problemen in kaart gebracht en zag dat de schedelrand van de mri steeds dikker wordt, vergeleken met een mri van 4 jaar eerder. De hersenen krijgen minder ruimte zei hij ook.
Is dit nog te controleren?? lees dat bij een verdenking van een hersenbloeding een ruggenprik kan plaatsvinden om bloed aan te tonen in het hersenvocht……ook na 12 jaar??
Heb nu geen neuroloog
hoor graag een deskundige mening?
groet, Kitty
1 reactieReagerenJohn (moderator)
28 mei 2018 om 20:02Het liquor onderzoek middels de ruggenprik moet gedaan worden op het moment dat er een boeding aanwezig is. Maar op een CT scan en een MRI moet dat ook zichtbaar zijn.
Reageren