- Anoniem6 januari 2018 om 09:16
Goedemorgen, ik vroeg mij af of iemand onderstaande symptomen herkent?
Sinds een aantal maanden heb ik pijnlijke armen. Vooral rechts heb ik last maar ook links in iets mindere mate. Het begon met wat dove tintelende vingers/hand, maar nu is het mijn hele arm en met name mijn onderarm die constant wat zeurend pijn doet. Ik heb ook (dit heb ik in beide armen) dat ik heel snel vermoeide/verzuurde armen heb en dat ik dan echt even niets meer kan. Dit had ik bv nu net als ik in bed even op mijn telefoon zit, maar bv ook al als ik in een pan roer. Ik heb ook als ik wat moet schrijven dat mijn handen en soort van verkrampen en dat schrijven heel pijnlijk wordt, als ik toch doorga zelfs onmogelijk.
Daarnaast heb ik af en toe ook pijnscheuten die van mijn bovenarm doortrekken naar mijn vingers (wat behoorlijk pijnlijk is) en ik heb het idee alsof ik minder kracht heb in mijn handen(vooral rechts). Af en toe heb ik ook een scherpe stekende pijn in mijn been (rechts).
Het lijkt wel alsof het langzaamaan steeds wat erger wordt.
Ik ben hiervoor nog niet bij de dokter geweest, omdat ik het eerst wilde aankijken.
Wellicht kan ik met jullie tips wat gerichter naar de dokter gaan. Ben namelijk niet echt fan van mijn huisarts, kom er gelukkig niet vaak, maar als ik er ben heb ik altijd een beetje het idee dat hij mij niet echt serieus neemt.
Bedenk me net dat ik de laatste tijd ook veel meer last heb van hoogdpijn. Kan ook iet op zichzelf staand zijn natuurlijk.
2 reactiesReagerenJan27 december 2020 om 23:27Tintelingen in linker hand vingers trek door naar boven arm heb daar medicijnen voor Diclofenac gekregen door dat de dokter dacht aan jigt maar nu 4 dagen aan het slakken ziet geen verbetering eerder erger ,hoofdzakelijk snachts waar moet ik aan denken ?
ReagerenJohn (moderator)
27 december 2020 om 23:33Moeilijk te zeggen zonder enige vorm van onderzoek. In ieder geval terug naar de huisarts.
Reageren