- Anoniem x3 september 2017 om 17:16
- Hallo ik ben 12 augustus heel zwaar mishandeld ik heb heel veel raken klappen met vuist in mijn linker kant van mij gezicht gehad. Vooral op het hoog ,
Boven mijn wenkbrauw ging het heel erg bloeden lag helemaal open en verloor best heel veel bloed , en mijn neus bleef maar bloeden, later ben ik met het ambulance weggebracht na het ziekenhuis waar zij mij gingen hechten.. heb 4 hechtingen gehad en mijn hele zijkant van me gezicht was opgezwollen en oog zat helemaal dicht was heel erg zwaar mishandeld,
2 dagen daarna na het huisarts gegaan die schrok toen hij mij gezicht zag die heeft mij verteld dat ik een hersenschudding heb opgelopen en dat me oog er heel erg gek uitzag van binnen rood en buiten om heel erg dik paars blauw geel blauw en met het kijken zie ik scheel ( nu nog steeds) alleen ik zie zeg maar dat ik scheel kijk een persoon naast me zou dat niet zo snel zeggen
en hij stuurde me meteen terug na het VU ziekenhuis controles gedaan volgends hun had het heel veel tijd nodig om te herstellen , we zijn nu zo’n 3 weken verder zwelling uit mijn gezicht is verdwenen , heb alleen nog een blauw oog zijkant van me gezicht voelt nog steeds verlamt aan geen gevoel meer in het , kan ook niet meer ruiken, zie nog steeds scheel/dubbel, en zit elke dag met hele erge Zware hoofdpijn voel me lichtjes in me hoofd gevoelig voor licht en ik vergeet heel snel opeens. Overgeven misselijk zijn , geheugen word heel Zwaar na denken en dingen onthouden word moeilijk, Hoelang blijft zo’n hersenschudding nou ? En is dit een lichte hersenschudding of een zware ? Voor de rest is mijn oog nog gevoelig, nog steeds geen gevoel in mijn gezicht .. ik heb waar ik de hechting heb gehad een hele dikke bult voelt aan als bot en doet nog best veel pijn ,
1 reactieReagerenJohn (moderator)
3 september 2017 om 17:38Het zal best nog een tijd duren, voordat alles is hersteld. Over de hersenschudding kan ik zo helaas ook niets zeggen… heb je wel een paar dagen bedrust gehouden?
Reageren