- Jessica24 augustus 2017 om 23:04
Hallo,
Ik heb te horen gekregen dat ik in een pijnappelklier cyste heb die groot is en waarbij de pijnappelklier zelf vergroot is. Ik moet opnieuw door de mri om te kijken of de cyste actief zo ja dan word er overleg gepleegd en word ik behandeld. Zo nee dan blijf ik onder controle. Heeft iemand hier ervaring mee??
7 reactiesReagerenBo6 september 2017 om 22:56Ik heb het zelfde wat wil je weten gr
ReagerenJessica17 september 2017 om 21:50Hoi,
Ik ben benieuwd of u er aan behandeld word bijvoorbeeld en welke klachten u heeft?
Groetjes
ReagerenBo30 september 2017 om 06:23Heb je fb praat wat fijne mijne is
Bo derk
Heb blauw haar 😉
Wist niet je gereageerd had xxx
ReagerenWies24 maart 2018 om 21:03beste Jessica en Bo Derk,
zou ik met jullie in contact kunnen komen voor meer informatie over een cyste aan de pijnappelklier?
alvast veel dank!!
ReagerenRenate11 april 2018 om 21:45Bij mij is ook een cyste ontdekt en wel meerdere dingen,heb ook Arnold Chiari malformatie met een hydromyelie. Houd in dat de kleine hersenen door het achterste hoofdgat naar buiten puilen en een holte in mijn ruggenmerg,ik zie ook wazig, krachtverlies,uitval,barstende koppijn dag in dag uit, pijn aan me ogen,misseljjk,zwak,moeite met lopen.krijg 17 april verder te horen hoe en wat welke operaties ik krijg,heb ook nog m’n rug versleten met uitstulpingen haha verder nog mensen die me alvast meer kunnen vertellen over die cyste?
ReagerenMarie28 september 2018 om 14:11Bij mij is deze cyste ook ontdekt bij toeval zo’n  10 jaar geleden
ReagerenMarlies21 september 2024 om 06:39En hoe gaat het nu?
Reageren