- clazien1 mei 2017 om 14:31
Graag zou ik willen weten wat ik heb sinds 3 weken heb ik last van bonken in me hoofd en veel lawaai ik woord er angstig van de huisarts zeg gaat over maar is nu 3 weken elke dag het is net onweer in me hoofd of oor en een afzuigkap hoop dat u het weet
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 mei 2017 om 17:40Daar kan ik zo helaas ook geen antwoord op geven. Ga in ieder geval gewoon terug naar de huisarts.
ReagerenCatootje2 mei 2017 om 06:33Voor je zenuwstelstel zijn allerlei voedingsstoffen nodig, als magnesium en zink en allerlei vitaminen en mineralen. Wellicht dat je het in die hoek moet zoeken maar is een beetje gissen hoor. Misschien ook dingen in je voeding waar je niet tegen kan.
Ook kunnen electromagnetische velden van apparatuur en wifi je zenuwstelstel ontregelen en klachten geven. zou niet weten of dat bij jou het geval kan zijn.
Reagerennikita timmer19 juni 2018 om 19:55Ik heb er ook laat van  maar ben 14jaar en de huisarts zegt dat hey zo weg is en dat ik me aanstel en k heb er al 2dagen laat van en lopen ,knikken enzo doet verschikkelijk veel pijn of uberhoud bewegen kan iemand helpen
Reageren