- Body Zapps door hele lichaam10 april 2017 om 23:50
hoi
laatste tijd heb ik vaker een soort stroom schokken door mn lichaam, vanaf mijn hoofd naar mijn tenen, het voelt als stroom.. ik zie als ik min ogen dicht heb dan ineens witte vlekken/stralen, zelfde als je je oog dichtdoet en dan lichtjes indruk, en als de schok dan over is en iemand maakt ineens een geluid of er valt iets dan krijg ik weer zo’n raar gevoel… heel raar.
Tevens heb ik ook een aangeboren hartafwijken, maar dat staat hier los van denk ik
Weet iemand raad?
gr Ruben
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 april 2017 om 00:00Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ga eens naar de huisarts en bespreek het met hem/haar.
ReagerenCatootje11 april 2017 om 10:34Ik denk aan bepaalde tekorten, zoals magnesium, vitamine B/B12, vitamine D en andere stofjes. Ook voor een goede hartwerking zijn er allerlei stoffen nodig, onder andere magnesium, zink, selenium, omega 3 en carnitine. Een hartafwijking zal niet overgaan maar je kan het ondersteunen, wat kan schelen in allerlei klachten. Je dagelijkse voeding is natuurlijk ook belangrijk. Veel mensen eten teveel suikers en er zouden voedingsovergevoeligheden kunnen spelen.
ReagerenNiesje7 december 2017 om 22:58Ik heb het ook presies hetzelfde word er zo moe van soms durf ik niet in slaaptevallen daardoor . ga toch maar een keer langs de dokter.
ReagerenAnoniem10 december 2017 om 12:01Gebruik je weleens xtc of andere serotonine middelen? Brainzaps zoals jij dit vermeld, kunnen voort komen uit de aanmaak van serotonine. Mensen die de antidepressiva zitten of xtc gebruiken ervaren deze brainzaps.
Reageren