Zoeken Vraag het forum

Bodyzapps, schokken, zenuwen, schrik, slaap, stroom

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Body Zapps door hele lichaam

hoi

laatste tijd heb ik vaker een soort stroom schokken door mn lichaam, vanaf mijn hoofd naar mijn tenen, het voelt als stroom.. ik zie als ik min ogen dicht heb dan ineens witte vlekken/stralen, zelfde als je je oog dichtdoet en dan lichtjes indruk, en als de schok dan over is en iemand maakt ineens een geluid of er valt iets dan krijg ik weer zo’n raar gevoel… heel raar.

Tevens heb ik ook een aangeboren hartafwijken, maar dat staat hier los van denk ik

Weet iemand raad?

gr Ruben

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ga eens naar de huisarts en bespreek het met hem/haar.

Reageren
    Catootje

Ik denk aan bepaalde tekorten, zoals magnesium, vitamine B/B12, vitamine D en andere stofjes. Ook voor een goede hartwerking zijn er allerlei stoffen nodig, onder andere magnesium, zink, selenium, omega 3 en carnitine. Een  hartafwijking zal niet overgaan maar je kan het ondersteunen, wat kan schelen in allerlei klachten. Je dagelijkse voeding is natuurlijk ook belangrijk. Veel mensen eten teveel suikers en er zouden voedingsovergevoeligheden kunnen spelen.

Reageren
    Niesje

Ik heb het ook presies hetzelfde word er zo moe van  soms durf ik niet in slaaptevallen daardoor . ga toch maar een keer langs de dokter.

Reageren
    Anoniem

Gebruik je weleens xtc of andere serotonine middelen? Brainzaps zoals jij dit vermeld, kunnen voort komen uit de aanmaak van serotonine. Mensen die de antidepressiva zitten of xtc gebruiken ervaren deze brainzaps.

Reageren
Reageer op: Bodyzapps, schokken, zenuwen, schrik, slaap, stroom
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.