Zoeken Vraag het forum

Prikkerige benen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • lennart

Goedenavond,

Ik ben een 29 jarige man wie nu ongeveer jaar last heeft van prikkerige/ branderige benen en trillerige benen. Met name in mijn onder linkerbeen. Ik kan lopen en sporten maar een hele dag spijkerbroek aan geeft zware irritatie. Ik voel me broek constant zitten met een pijnlijk branderig gevoel. Ook heb ik het gevoel dat ik minder stabiel op mijn benen sta en voelen mijn benen stijf aan met name bij korte bewegingen of traplopen. Deze klachten zijn ontstaan na een reis uit Suriname. In die periode dronk ik ook best veel alcohol en gebruikte in het weekend drugs. Ik was bang dat ik mijn zenuwen beschadigd had. Ik ben gestopt met alle middelen en gezond gaan leven maar helaas zijn mijn klachten niet minder geworden.

Ik heb diverse onderzoeken gehad bij de neuroloog en bloedtesten gehad maar hier zijn geen bijzonderheden uitgekomen. De neuroloog geeft aan dat ik maar moet aankijken maar dat er geen reden tot zorg is.

Het heeft alleen ontzettend veel impact op mijn leven omdat het constant aanwezig is en het met me ontzettend afleid van mijn bijvoorbeeld werk. Het enige wat verlichting geeft is als geen broek aan heb of clonazepam slik. Ik ben toch bang dat mogelijk zenuwen beschadigd zijn waardoor ik deze klachten ervaar.

Ik ben benieuwd hoe jullie hier over denken en wat ik nog kan doen om mijn klachten te verlichten.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groet,

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen… Als de klachten aanhouden, vraag dan een verwijzing voor een second opinion en ga naar een andere neuroloog in een ander ziekenhuis

Reageren
Reageer op: Prikkerige benen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.