- Anoniem1 februari 2016 om 15:11
goedendag mede forummers,
ik heb een vraag. ik heb er al een tijd last van met enige regelmaat. krampen in mijn borst, in het midden of aan de linkerkant. heb het niet benauwd of misselijk of duizelig, ben niet extreem moe en zovoorts. ben ook al bij de ha geweest. en die heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis. ik heb daar een ecg gehad, onderzocht door een cardioloog en een fietstest gedaan en bloed geprikt. hier kwam niets bijzonders uit.
maar toch zit het me niet lekker. heb soms ook pijn in mijn linker arm en heel vaak hoge maag pijn. uiteraard ben ik bang voor een hartinfarct, hartstilstand of wat dan ook. ik vraag me af of er meer mensen hier zijn met zulke klachten. en of het ook iets anders kan zijn.vriendelijk groeten.
ps. ik ben een vrouw van 50 jaar.4 reactiesReagerenAnoniem1 februari 2016 om 15:30Hi,je huisarts liet al veel nakijken.Ik liep er langer mee rond ,kreeg alleen ecg. (hartfilmpje)
Wat je evnt. last van hebt is spastische slokdarm.
Vraag je huisarts er eens naar.Als je interesse hebt lees mn blog even.
hartmyxoom blog spot nlIk denk dat je je niet te erg ongerust moet maken,maar hou de vinger op “spreekwoordelijke” je pols.
Facebook heeft ook lotgenoten paginas daar kan je veel lezen.Misschien n idee. Sterkte en lieve groet.
ReagerenAnoniem1 februari 2016 om 15:36dankjewel voor je reactie. ik zal zeker eens gaan kijken of fb en op je pagina. ben wel erg benieuwd. ik probeer me niet te ongerust te maken. maar ja. het is mensen eigen denk ik. ik laat zeker nog van me horen in elk geval.
ReagerenAnoniem1 februari 2016 om 16:01Hi, ik bleef terug komen bij artsenij en na jaren bleek er toch wel iets aan de hand.
Maakte mij zo min mogelijk anstig want ik weet stress misschien “iets” erger maken zou.
Dus toch aan bbel blijve trekken is verstandig.
Ik ben benieuwd hoe het verder met je gaat.facebook page heet zoiets als hartfalen group en/of hartritme falen group.
lieve groet.
ReagerenAnoniem1 februari 2016 om 18:50dankjewel ook voor je reactie.
Reageren
mag ik vragen wat je klachten waren en wat er uiteindelijk toch aan de hand was?
groetjes terug