- Anoniem5 januari 2016 om 11:44
Ik heb de laatste tijd vaak last van een bonkend hoofd, vooral nadat ik een tijdje heb stilgezeten. Ik voel dan mijn hartslag in mijn wangen, lippen, eigenlijk mijn hele hoofd. Ook heb ik wel eens blauwe handen, en zie ik vlekjes. Als ik opsta uit bed voelt mijn hoofd heel licht (ik kan ook niet te snel opstaan) en als ik lig of buk dan voelt mijn hoofd heel zwaar. Soms krijg ik er hoofdpijn van.
Ik heb recent een bloedonderzoek gehad maar daar kwam niets uit, verder is ook mijn
zuurstof in orde.Heeft iemand een idee wat de oorzaak kan zijn, of het kwaad kan, en wat ik er tegen kan doen?
Heel erg bedankt.!
5 reactiesReagerenAnoniem5 januari 2016 om 11:45Ook mijn bloeddruk is in orde.
ReagerenJohn (moderator)
5 januari 2016 om 11:50Dat je dit soort klachten krijgt als je te snel opstaat uit stoel of bed is niet zo vreemd. Je bloeddruk zakt dan namelijk heel even.
Ben je verkouden of verkouden geweest?
Reageren
Hoe oud ben je?Anoniem5 januari 2016 om 11:57Ik ben niet verkouden geweest, en ik ben 18 jaar oud.
ReagerenJohn (moderator)
5 januari 2016 om 12:30Moeilijk te zeggen wat de oorzaak is….Ik zou in ieder geval terug gaan naar de huisarts als de klachten aan houden.
Doe ook eens de test op:
Reageren
http://www.dokter.nl/index.php?option=com_hyperventilatietestb me12 november 2017 om 15:30