Zoeken Vraag het forum

Bonkend hoofd en lichaam

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb de laatste tijd vaak last van een bonkend hoofd, vooral nadat ik een tijdje heb stilgezeten. Ik voel dan mijn hartslag in mijn wangen, lippen, eigenlijk mijn hele hoofd. Ook heb ik wel eens blauwe handen, en zie ik vlekjes. Als ik opsta uit bed voelt mijn hoofd heel licht (ik kan ook niet te snel opstaan) en als ik lig of buk dan voelt mijn hoofd heel zwaar. Soms krijg ik er hoofdpijn van.

Ik heb recent een bloedonderzoek gehad maar daar kwam niets uit, verder is ook mijn
    zuurstof in orde.

Heeft iemand een idee wat de oorzaak kan zijn, of het kwaad kan, en wat ik er tegen kan doen?

Heel erg bedankt.!

5 reacties
    Reageren
    Anoniem

Ook mijn bloeddruk is in orde.

Reageren
    John (moderator)

Dat je dit soort klachten krijgt als je te snel opstaat uit stoel of bed is niet zo vreemd. Je bloeddruk zakt dan namelijk heel even.

Ben je verkouden of verkouden geweest?
    Hoe oud ben je?

Reageren
    Anoniem

Ik ben niet verkouden geweest, en ik ben 18 jaar oud.

Reageren
    John (moderator)

Moeilijk te zeggen wat de oorzaak is….Ik zou in ieder geval terug gaan naar de huisarts als de klachten aan houden.

Doe ook eens de test op:
    http://www.dokter.nl/index.php?option=com_hyperventilatietest

Reageren
    b me

ik denk dat je hyperventileerd

Reageren
Reageer op: Bonkend hoofd en lichaam
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.