Zoeken Vraag het forum

disectie A en B

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Begin dit jaar ben ik via spoed in UZ Leuven terecht gekomen met een dissectie B;Bloeddruk verlagers en rust Kreeg ook een nier probleem en de geplande OP ging niet door. Drie weken later weer opgenomen deze keer met een A dissectie. OP met stents en overbrugging . Week later gaat iets fout en word ik met SPOED (binnen de 30 min) weer geopereerd . Na weken ziekenhuis ontslagen. Vandaag eerst fietstest (na de revalidatie 3X per week gedurende 3 maand) en zou nu ongeveer 50% van normale capaciteit van longen terug hebben.Vraag me af hoeveel tijd ik nog tegoed heb en onder welke omstandigheden. Nu voel ik me behoorlijk gehandicapt. Ben 63 jaar . Iemand ervaring?Graag antwoord

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het heeft nogal behoorlijk tegen gezeten als ik je bericht lees.

Het is echter een vraag waar niemand je hier een antwoord op kan geven. Het herstel is toch voor iedereen anders en van meerdere factoren afhankelijk. als iemand al een indicatie kan geven is dat je cardioloog.

Reageren
Reageer op: disectie A en B
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.