Zoeken Vraag het forum

pijn in aderen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik ben bijna 22 jaar en heb af en aan last van pijn in mijn aderen. Begin deze week ook weer, alleen viel het me nu voor het eerst op dat ik verschillende blauwe plekken er aan over heb gehouden. Op
    Op mijn handen, armen en benen. Ze waren gelijk bruin-gelig van kleur, zoals oude blauwe plekken er normaal uit zien zeg maar.

Als ik zeg dat ik last heb van aderpijn kijken mensen me nogal vreemd aan, terwijl ik eerder dacht dat iedereen dat wel eens zou hebben.

Wat zou dit kunnen zijn?

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het zijn geen klachten die iedereen wel eens heeft. Ik denk dat je er toch goed aan doet om langs te gaan bij je huisarts.

Reageren
    Anoniem

Hmm oke. Een verhoogde bloeddruk zit bij ons wel in de familie, kan dat er mee te maken hebben?

Reageren
    Anoniem

Ik heb hier een tijdje terug ook het bericht geplaatst over dat ik een aantal keer bloed had overgegeven. Hiervoor heb ik onderzoek gehad in het ziekenhuis, maar de arts kon eigenlijk niet verklaren waar dat bloed vandaan kwam.

Weet niet of dit hier ook mee te maken heeft, maar ja je weet maar nooit.

Reageren
    John (moderator)

Met je bloeddruk kan dat niets te maken hebben.
    Bloed tijdens het braken kan wel een voorkomen. Het is mogelijk dat een klein bloedvaatje kapot gaat door de inspanning tijdens het braken.

Reageren
Reageer op: pijn in aderen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.