- Anoniem14 februari 2014 om 14:47
Hallo,
Ik ben bijna 22 jaar en heb af en aan last van pijn in mijn aderen. Begin deze week ook weer, alleen viel het me nu voor het eerst op dat ik verschillende blauwe plekken er aan over heb gehouden. Op
Op mijn handen, armen en benen. Ze waren gelijk bruin-gelig van kleur, zoals oude blauwe plekken er normaal uit zien zeg maar.Als ik zeg dat ik last heb van aderpijn kijken mensen me nogal vreemd aan, terwijl ik eerder dacht dat iedereen dat wel eens zou hebben.
Wat zou dit kunnen zijn?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 februari 2014 om 17:55Het zijn geen klachten die iedereen wel eens heeft. Ik denk dat je er toch goed aan doet om langs te gaan bij je huisarts.
ReagerenAnoniem15 februari 2014 om 08:51Hmm oke. Een verhoogde bloeddruk zit bij ons wel in de familie, kan dat er mee te maken hebben?
ReagerenAnoniem15 februari 2014 om 08:56Ik heb hier een tijdje terug ook het bericht geplaatst over dat ik een aantal keer bloed had overgegeven. Hiervoor heb ik onderzoek gehad in het ziekenhuis, maar de arts kon eigenlijk niet verklaren waar dat bloed vandaan kwam.
Weet niet of dit hier ook mee te maken heeft, maar ja je weet maar nooit.
ReagerenJohn (moderator)
15 februari 2014 om 11:14Met je bloeddruk kan dat niets te maken hebben.
Reageren
Bloed tijdens het braken kan wel een voorkomen. Het is mogelijk dat een klein bloedvaatje kapot gaat door de inspanning tijdens het braken.