- Mandy5 februari 2021 om 17:22
Ik heb dit dus ook zo lang gehad.
Ik voetbal niet meer dus heb geen last meer.
Met hardlopen in de kou heb ik het weer niet? Echt zo vreemd.
Ben al 2x naar de huisarts geweest maar die kon ook niet zeggen wat het nou kon zijn.Als je je handen laag houd voelt het alsof er teveel druk op komt te staan en krijg je een soort stekende pijn. Met schoenen aantrekken moest ik ze soms echt even omhoog houden zodat het minder werd haha ;).
Ik blijf benieuwd wat het nou kan zijn..
Eef1 december 2022 om 15:50Zelfde hier, ook altijd na het voetballen in de kou. Trekt zelfs soms door naar m’n onderarmen..
ReagerenMandy17 december 2022 om 20:12Al een tijd niet gevoetbald maar nu ook last van zonder lichamelijke inspanning. Alleen nu het kouder word.. heel apart!
ReagerenAnoniem7 februari 2023 om 16:53Ik heb dit ook altijd bij het voetballen in de kou maar ook sowieso in de kou krijg ik van die bultjes in mn aderen van mn hand die doorlopen tot mijn pols. Hand en pols voelen dan allebei heel strak en pijnlijk aan. Iemand die al meer weet??
ReagerenMr Roelofs aka Jason6 maart 2023 om 14:50Ook pijnlijke aderen na het voetballen in de regen. Helaas is het mysterie nog steeds niet ontrafeld. Iemand een idee?
ReagerenAnoniem7 november 2023 om 23:40Voor iedereen die het niet weet, ik denk dat we elkaar gerust kunnen stellen aangezien zoveel het hebben. Ik heb er ook last van, dus ondanks het missende antwoord, voel ik mij minder bezorgd nu ik alle opmerkingen lees.
ReagerenDaan5 april 2024 om 21:00Anoniem25 mei 2025 om 00:57Dit probleem heb ik ook, bij mij met het korfballen. Vandaag een wedstrijd gespeeld in de regen en nu (‘s avonds laat) nog steeds erg veel last als ik mijn handen naar beneden doe. Ik verwacht hier nog wel dagen last van te hebben
Reageren