- Willie9 december 2015 om 06:02
Hallo, welke ziektekostenverzekering vergoed deze kosten zou ik heel graag willen weten. Zilveren kruis achmea namelijk niet. Hoor het heel erg graag.
John (moderator)
9 december 2015 om 09:43Hier zul je zelf even achteraan moeten gaan. Je kunt op internet bij de diverse zorgverzekeraars overzichten van vergoedingen vinden.
ReagerenAnoniem10 december 2015 om 22:06Dat zou leuk zijn. Geen enkele ziektekostenverzekering laat zien of deze infusen vergoed worden. Daarbij komt nog waarom zou ik het wiel op nieuw uit willen vinden als er mensen zijn die mij een pas klaar antwoord kunnen geven?
ReagerenAnoniem17 juni 2016 om 07:50Hoi. Ik ben natasja. Al die klachten heb ik. Pfffffff. Noem ze maar op. Mijn tikken zijn verschrikkelijk weer op dit moment en ook de moeheid. Ben in staat om op straat te gaan liggen. Mijn ferretine is onder de 5. Ferretine saturatie is 8. Foliumzuur is 2 en men vit.d is 12. Veel te laag. Mijn bloed is ook al aan het zakken. Ik kan wel gillen van frustratie hoe ik me voel. Tennisarm erbij. En overal onverklaarbare pijnen.kan echt paniekaanvallen krijgen. En deze klachten heb ik al zo lang. Is . Heb nu preperaten en tabletten. .dikwijls zeg ik niks omdat mensen al denken. Oooh zij heb het ook weer. Dat denk ik dan he. Maar het erge is. Ik heb ook zoveel klachten. Word er zo verdrietig van. Kan gewoon ni meer…….En ik wil zo graag.
ReagerenAnoniem22 augustus 2016 om 14:25Ik schrik gewoon het is alsof ik mijn verhaal lees. Ik heb precies hetzelfde en op dit moment wel zooo giga moe, niet leuk meer. Ook ferritine te laag maar hb hoog. Met pillen slikken gaat t iets omhoog maar ben nog nooit boven de 30 uitgeweest? Ben eigenlijk ten einde raad….
ReagerenAnoniem22 augustus 2016 om 17:48Valt nog redelijk mee Vitamine D van 20. Vorig jaar was deze bij mij -19, na een kuur van vitamine D is deze nu op pijl.
ReagerenLinda28 februari 2018 om 12:52Gebruik je supplementen waar b6 inzit? Of voeding waar veel b6 inzit. Je symptomen lijken ook op een b6 vergiftiging..
ReagerenDe wijsheid4 maart 2019 om 08:57Kijk ook eens op de site:
Vitamineb12tekort.nl en vandaaruit naar de site vitamineb12nu.nl ( b12 bestellen) Op de eerste site staan veel verwijzingen en informatie. Eerst kunnen je klachten wat erger worden ivm ontgifting. Maar doorzetten en voldoende water drinken!!
Vit D hoogste dosering nemen en Magnesium bisglycinaat innemen.
Misschien ben je ook hooggevoelig??
Verder mis ik iets over je psycho sociale leven..mentaal-spiritueel. Hoe was je jeugd. Lichaam en geest zijn niet te scheiden. Alles werkt in op elkaar. Onderschat dat niet.
Lyme kun je t beste alternatief laten controleren en behandelen. Áls je dat hebt.
Veel wijsheid..geef niet op. Blijf zelf doorzoeken. Neem geen genoegen met n antwoord van alleen de reguliere zorg.
ReagerenAzra6 november 2021 om 02:22Ik zit toevallig te scrollen naar wat symptomen en klachten die ik ook ervaar en kwam jou artikel uit 2013 tegen. Geen idee of je überhaupt dit bericht zal lezen. Maar gezien jou klachten en ook de verdenking van Lyme zal ik je vertellen dat ik zo ook jaren heb lopen tobben bij huisartsen. En nu blijken al die klachten van MS te komen. De ziekte van Lyme kan dezelfde symptomen geven als bij MS en word ook de imitator van MS genoemd. Ik zou zeggen vraag een uitgebreid onderzoek aan voor de ziekte van Lyme. Niet alleen een bloedonderzoek omdat je niet altijd antistoffen aanmaakt door bijvoorbeeld auto immuun ziekte. En eis een Mri scan van het hoofd en van de rug. Hoop dat je ondertussen al lang weet wat er speelt maar zo niet dan hoop ik dat je dit leest. Ik wens je in ieder geval erg veel sterkte toe.
Reageren