Goedendag,
Ik heb al ongeveer een jaar last van allerlei klachten waaronder druk op de borst in rust.
Ik heb al holteronderzoeken gehad, ecg’s, echo, calcium CT en alles is goed.
Nu heb ik altijd al last gehad van kleurverschil in mijn handen heel af en toe alleen merk ik dat sinds ik klachten heb, dit steeds vaker lijkt voor te komen. Met de artsen kom ik niets verder, misschien weet iemand hier hoe dit kan ontstaan?
Alvast bedankt!
Groetjes, Gratje.
Heb je veel last angsten/stress of spanningen?
Op zich wel enigszins maar soms lijkt het alsof ik spanningsklachten heb/krijg vanuit het niets. Dan sta ik er in de ochtend al mee op zonder aanleiding.
Misschien handig te vermelden ben een vrouw van 41
Stress, angsten hyperventileren kan ook 's nachts doorgaan. En hyperventileren kan een oorzaak zijn
Kun je je daar de hele dag slecht door voelen als in wazig en kun je daar ook aanvalgewijs of de hele dag druk op de borst van ervaren?
Ik loop echt al bijna een jaar met al die onverklaarbare klachten.
Hele dag wazig voelen, zwart voor de ogen, hartkloppingen, vermoeidheid, soms paniekgevoel zo out of the blue en dus soms hele dagen behoorlijke druk op de borst. Soms alleen kleine aanvallen maar tijdens die aanvallen lijkt het wel alsof ik naar de grond word getrokken.
Overal en nergens dus al geweest en ze kunnen niets vinden. Hiervoor was ik zo actief en goed te pas en zo opeens dit.
Ben soms echt ten einde raad want ik wil mij zo graag weer goed voelen.
Dankjewel voor het meedenken en jullie reacties, wordt echt enorm gewaardeerd