Bloedarmoede

Bloedarmoede - Medische Forum - Dokter.nl

Bloedarmoede

Hoi,
    Ik heb al jaren dat de hb vaak aan de lage kant is. En dat noemt de huisarts milde bloedarmoede. Ik heb vorige week weer bloed geprikt en waarde is 7 bij hb. Ik lees nu dat je bij leukemie bloedarmoede hebt en andere klachten wat ik nu ook heb. Mijn waarde bij leukocyten is 7.4 dit zijn denk ik de witte bloedcellen. Is dit de waarde die als je leukemie zal hebben hoog moet zijn?

Reageer

Dat heeft met leukemie niks te maken want dan zou je toch echt nog andere problemen en klachten hebben

Reageer

hey,

ik wil even duidelijkheid en misschien kan ik het van u krijgen. Ik ben 3 weken geleden begonnen aan een afslankpil " sera". Einde van de tweede week merkte ik dat mijn vingertoppen continu bewegen tintelend achtig. Ik slaap al 3 weken heel slecht ik geraak niet in slaap terwijl ik stik kapot ben. Sinds deze week merkte ik als ik 5 stappen deed dat mijn hart heel snel begon te kloppen. Ik ben begin van de week gestopt met die afslankpillen. Wat ik er ook even wil bijzeggen is dat ik woensdag aan een nieuwe anticonceptie ben begonnen ( weet niet of dat er iets mee te maken heeft ) . Sinds vrijdag 30/06 merkte ik dat ik steeds mijn hart voelde kloppen al was ik gewoon in de zetel aan liggen.. Zaterdag heb ik mijn hartslag geteld met mijn timer en dat was 120 in 1minuut wat veel te veel is. Ik voel mij soms zwak als ik rechtsta, mijn rug doet zeer sinds gisteren mijn armen voelen zwaar, ik heb maagpijn, mijn bovenbenen hebben een raar gevoel als ik lig, mijn rechtervoet : tintelingen in mijn teen sinds vandaag. Maak mij het meeste druk om mijn hart ik ben maar 23 jaar.

Als ik mijn symptomen opzoek kom ik uit bij : hartritmestoornissen, diabetes , hoge bloeddruk of een te snel werkende schildklier...

Ik hoop een antwoord te krijgen

Reageer

Ik kan helaas niet zeggen of het van de pillen is. Wat ik wel weet is, dat ze niet werken en het weggegooid geld is.
    Ga met de klachten naar de huisarts

Reageer

ze hebben wel gewerkt ben in 2weken tijd 5 kilo afgevallen. en misschien had dit iets ermee te maken

Reageer

Day zou ook nog kunnen, maar ga er in ieder geval wel mee naar de huisarts

Reageer
Reageer op: Bloedarmoede
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif