- Joris24 november 2019 om 19:49
Sinds deze avond heb ik ineens warm gezicht en warme oren, moeite met slikken en ja weeral de hartkloppingen die ik altijd heb (zie historiek hier en huisarts.nl) ,wat zou dat plotseling kunnen zijn? Ben weeral deze week bij mijn huisarts geweest 13 op 7 bloeddruk en emconcor blijft genomen worden met sedistress ben ik gestopt.
7 reactiesReagerenJoris24 november 2019 om 20:12Was nog vergeten te zeggen ben ook kort van adem?
ReagerenJohn (moderator)
24 november 2019 om 20:23Hyperventilatie Joris. Vandaag iets speciaals gedaan of gebeurd? Heb je je ergens druk over gemaakt?
ReagerenJoris24 november 2019 om 20:43Ben gisteren naar Frankrijk geweest met een vriendin waarvoor ik gevoelens voor heb maar weet ik veel of dat er iets mee te maken heeft ,voel me opgezwollen en lucht op de maag en weer hartkloppingen dat is wat ik nu voel (toch al 7,5 mg emconcor genomen).
ReagerenJohn (moderator)
24 november 2019 om 20:50Dat is dus die relatie die wat moeizaam verloopt… dit geeft jou dan toch de nodige spanning. Waarschijnlijk omdat de gevoelens die jij hebt niet zo beantwoord worden zoals jij dat zou willen. W hebben het daar al eerder over gehad,
ReagerenJoris24 november 2019 om 20:52Denk je dat dit het probleem is dat ik die hartkloppingen krijg en nu ook last heb van maagproblemen, kort van adem en dergelijke?
ReagerenJohn (moderator)
24 november 2019 om 21:52Het lijkt er wel op.
ReagerenCatootje25 november 2019 om 15:28Nog steeds liever klagen dan wat aan oorzaken doen.
Reageren