- Flower23 juli 2011 om 14:07
Hallo iedereen, ik zit met een raar gevoel en weet niet wat het nou kan zijn. vorige week zou ik ongesteld moeten zijn dit was echter mischien een paar drupjes bloed (en de andere dagen ook heel weinig) nu enkele dagen terug kreeg ik plots heftige pijn in mijn onderbuik. zo erg dat ik eventjes niet rechtop kon zitten. daarna bleef mijn onderbuik strak/gespannen. en steekt het heel lichtjes af en toe als ik opsta. Ik plas ook meer dan anders, o en een knallende hoofdpijn . dus snel naar de huisarts, deze vertelde me dat de baarmoeder wat uitgezet was en het kon dan ik waarscheinlijk zwanger was (of een afbrekende zwangerschap) dus dan snel snel bloed gaan prikken en deze bleek negatief te zijn (niet genoeg hormonen in het bloed) dus niet zwanger , ook geen infecties. dus wat kan dit nou zijn? zou het dan toch een afgebroken zwangerschap zijn? ondanks er te weinig hormonen in het bloed waren? de druk/strakheid onderin is er nog steeds. en de hoofpijn ook+het veelvuldig plassen. Herkent iemand dit of weten jullie mischien wat het is , ik maak me wel zorgen.
1 reactieReagerenO23 juli 2011 om 17:51Lastig te zeggen, dus onzeker. Ik zou over een weekje opnieuw testen, en houd je menstruatie goed in de gaten.
Reageren